roslinki - pilne, pomozcie

1. Data: 2002-03-01 11:44:07

Temat: roslinki - pilne, pomozcie
Od: "PINOL" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze wszystkim.
Poszukuje informacji na temat takich roslin, jak: krwawnica pospolita, mieta
kędzierzawa, wiązówka błotna, gorczyca polna.
Chodzi mi konkretnie o te gatunki, a info, jakie potrzbuje, to takie, jakie
ma byc w zielniku, tzn, nazwa łacińska, rodzina, surowiec, jaki sie
wykorzystuje, skład chemiczny, działanie i zastosowwanie. Szukałem tego w
książkach, jakie posiadam i w internecie, ale nic o tych gatunkach, nie
znalazłem.
Gdyby ktos mnie poratował i coś o tym napisał, byłbym wdzięczny.

--
PINOL
GG 1128201