Xanax - czy ktoś zna ?

1. Data: 2002-02-27 14:47:08

Temat: Xanax - czy ktoś zna ?
Od: "muniek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś miał kontakt z tym lekiem? czy mocno uzależnia?
Lekarz mi przepisał , biorę już ponad trzy miesiące i po odstawieniu są
takie same efekty jak przed kuracją...

2. Data: 2002-03-25 14:46:55

Temat: Re: Xanax - czy ktoś zna ?
Od: "Michał" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik muniek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:a5it8t$crb$...@s...futuro.pl...
> czy ktoś miał kontakt z tym lekiem? czy mocno uzależnia?
> Lekarz mi przepisał , biorę już ponad trzy miesiące i po odstawieniu są
> takie same efekty jak przed kuracją...

Podobno nie uzależnia, koleś ma bardzo stersującą robotę i zażywa bardzo c
zęsto przed każdą prezentacją. twierdzi, że potem ma luz totalny, ale nie
wiem czy to działa po odstawieniu

3. Data: 2002-04-03 10:22:04

Od: "Dorota " <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zęsto przed każdą prezentacją. twierdzi, że potem ma luz totalny, ale nie

Uzaleznia ,to pwene .poza tym mega efekty uboczne ;skracanie fazy REM i
spłycanie jej .Ogólne zmęczenie w ciągu dnia ,czasem senność .Zalety ;ułatwia
zasypianie ,uspokaja .Grupa anksjolityków
(uspokajających ) ;benzodiazepina .Nieco P\depresyjny .

4. Data: 2002-04-16 14:04:57

Od: "Sekret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
;ułatwia
> zasypianie ,uspokaja .Grupa anksjolityków
> (uspokajających ) ;benzodiazepina .Nieco P\depresyjny .

ja przepraszam, ze tak nie na temat, ale dlaczego stawiasz znaki
interpunkcyjne po spacji, a nie przed?

Pozdrowko!

M.

Xanax - czy ktoś zna ?