roze i roze...

21. Data: 2000-06-28 21:17:49

Temat: Re: roze i roze...
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam Chopina, Westerland i zupelnie nie planowana zolta roze okrywowa
Sonnenschrim - tak pieknie kwitnie i pachnie, ze nie moglam sie oprzec. Z
reszta zakupow poczekam juz do jesieni bo nie sadzilam jeszcze roz z
pojemnikow i nie wiem czy te sie przyjma.
A w ogole to te roze kwitnace i dosc spore kosztuja u nas 9 zl, a w
Warszawie?
Pozdrawiam Wiesia.

22. Data: 2000-06-28 21:18:07

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje, ja nie mam cierpliwosci i umiejetnosci do robienia sadzonek.
Pozdrawiam Wiesia

23. Data: 2000-06-29 11:26:09

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote:

> Czesc Aniu
> Ciesze sie, ze Ci ta roza na balkonie tak ladnie rosnie.
> A ja zeby sobie urozmaicic zycie kupilam dzisiaj sobie trzy kwitnace roze w
> pojemnikach i teraz sie zastanawiam, kiedy je posadzic.
> Wiem jakie to odmiany na pewno - ale czy beda zdrowo rosly to sie dopiero
> okaze.

Nie wierze, zeby Tobie mialo sie nie udac, ale i tak trzymam kciuki.

Pozdrowionka,
Anka

---
Sprzedasz to czego nie potrzebujesz, kupisz to co szukasz
na aukcji internetowej - bez oplat !!! http://www.interaukcja.pl

24. Data: 2000-07-03 13:11:46

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> Wedlug mnie jest to po prostu dzik. Male kwiatki, majtkowy kolor, wypisz
> wymaluj rosa canina
> Pozdrawiam.
> Rafal Wolski

Tak czytam i czytam, mniej więcej rozumiem, ale na litość boskš jaki to jest
kolor majtkowy????????? :-(((((((
Pozdrawiam
Janusz

25. Data: 2000-07-03 13:29:10

Temat: Odp: roze i roze...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

Rafal Wolski napisał(a):
Male kwiatki, majtkowy kolor,

Tak czytam i czytam, mniej więcej rozumiem, ale na litość boską jaki to jest
kolor majtkowy?????????
((((((

Najlepiej chyba zapytać babci, za jej czasów chyba nie było jeszcze takiej orgii
kolorów, jak obecnie. Albo może Rafał się wytłumaczy w kwestii skojarzeń?

Rozbawiona, Basia.

26. Data: 2000-07-04 06:33:29

Temat: Re: Odp: roze i roze...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> Najlepiej chyba zapytać babci, za jej czasów chyba nie było jeszcze takiej orgii
kolorów, jak obecnie. Albo może Rafał się wytłumaczy w kwestii skojarzeń?

> Rozbawiona, Basia.

Kolorów to nie wiem, ale orgie to były napewno. Babcia opowiadała. :-))))))))))
Pozdrawiam
Janusz

27. Data: 2000-07-04 11:06:15

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

generalnie chodzilo mi o bardzo "sprany" roz. Poza tym sprawdzilam ta roze -
to "cos" nie rosnie od korzenia tylko z miejsc powyzej szczepienia...
((( Jedyna koncepcja jaka mam to taka, ze facetowi w szkolce pomylily sie
"doly" z "gorami". moze w tej sytuacji podklad jest z tego co ma kwitnac? :O
pozdrawiam
aska

28. Data: 2000-07-05 05:49:59

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

Tak czytam i czytam, mniej więcej rozumiem, ale na litość boską jaki to jest
kolor majtkowy????????? :-(((((((

Rafał jest człowiekiem starej daty. Kiedy On oglądał się za majtkami, były one
najczęściej w kolorze cielistym ( tak jak ciało człowieka).
Stąd u niego takie skojarzenia :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

29. Data: 2000-07-05 07:57:13

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:-) Ten majtkowy kolor, to okreslenie zaczerpniete z pierwszego posta. Jak
dla mnie w kazdym razie, to taki sprany roz.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

30. Data: 2000-07-05 08:00:57

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oj, Krzysku, to nie tak, po prostu wtedy majtek w sklepach bylo jak na
lekarstwo. Uzywalo sie jednych, pranych po dwa tysiace razy. Brak OMO kolor
i pralka frania - to wszystko sprawialo, ze w koncu kazy kolor byl spranym
rozem :-)

--

Czereśnie i robale
Re: Odp: Woda - oczko w ogrodzie.