rozjaśnianie włosów...

1. Data: 2004-03-01 21:41:44

Temat: Re: rozjaśnianie włosów...[ot]
Od: "234" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miła "mips" napisała:

> Nie nie nie.
> NTG -> alt.pl.przypierdalanie-sie-234
---
Bardzo przepraszam, jeżeli uraziłem. Jednak...
To chyba nie jest dobry pomysł - chodzi mi o tworzenie fan klubu.
Mam już ich kilka, a o oficjanym to raczej zapomnij, bo, jak to się mówi:
"kij ma dwa końce" (a proca ma trzy).
Zignoruj, zapomnij i nie drażnij.
234

1. Data: 2004-03-01 21:49:40

Od: "piomay" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał

> Nie nie nie.
> NTG -> alt.pl.przypierdalanie-sie-234

a moze
NTG -> alt.pl.sluszne.uwagi

piomay - Motorwszafie Posting Tim - bedziemy na podium;]
http://www.piomay.riders.pl <--- wynik nudzenia się w domu :)
http://www.repio.pl <------------ sponsor w/w stron (reklama)

1. Data: 2004-03-01 21:50:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 1 Mar 2004 22:49:40 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@r...pl> i powiedziała:

> Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał

> a moze
> NTG -> alt.pl.sluszne.uwagi

Długo tak jeszcze zamierzacie? Bo nudne. Sio.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-03-01 21:56:55

Od: "234" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisała:

> Długo tak jeszcze zamierzacie? Bo nudne. Sio.
---
1. tak
2. nie/tak*
3. nie
*niepotrzebne skreślić

234

1. Data: 2004-03-01 22:11:42

Od: "piomay" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał

> Długo tak jeszcze zamierzacie? Bo nudne. Sio.

to zeby nie bylo nudne i apropo

Do ginekologa przychodzi piękna dziewczyna. Lekarz traci dla niej głowę. Nie
zadając ani jednego pytania, każe jej się rozebrać. Kiedy dziewczyna staje
przed nim naga, podniecony lekarz zaczyna dotykać wewnętrznej strony jej ud
i cichym, lekko drżącym głosem pyta:
- Czy wie pani co robię?
- Tak - odpowiada. - Sprawdza pan, czy nie mam żadnych podrażnień naskórka
lub zmian dermatologicznych.
- Słusznie - potwierdza lekarz, zaczynając pieścić jej piersi.
- A teraz? Wie pani, co robię?
- Tak. Sprawdza pan, czy nie mam wewnętrznych zgrubień lub guzków.
- Ma pani rację - odpowiada podniecony do granic możliwości ginekolog i
rozpoczyna z dziewczyną regularny stosunek.
- A czy wie pani, co teraz robię? - pyta.
- Tak - odpowiada niespeszona dziewczyna. - łapie pan rzeżączkę.

1. Data: 2004-03-01 22:20:53

Od: "234" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

piomay napisał:

> [...]
> - A czy wie pani, co teraz robię? - pyta.
> - Tak - odpowiada niespeszona dziewczyna. - łapie pan rzeżączkę.
(weś...)
---
WR ujemny mam (aż dziwne) (weś...)
234

1. Data: 2004-03-03 21:24:41

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze 234:
> piomay napisał:
[...]

Szanowni panowie (?), skoro z czytaniem u was gorzej niż z pisaniem,
spieszę uczynnie powiadomić, że jest to miejsce dyskusji o urodzie, a
nie zamieszczania przyjacielskich pogaduch i niesmacznych dowcipasów.
HTH.

Saddie FH
--
|\ /|