rozmiekanie rzepek...potrzebuje pomocy

1. Data: 2002-03-19 20:07:10

Temat: rozmiekanie rzepek...potrzebuje pomocy
Od: "Potworek" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam prawie 19 lat i podejrzenie, a moze stwierdzenie rozmiekania obu rzepek
kolanowych, przyjalem juz serie hyalgan'u i jakies tabletki i proszki, teraz
czeka mnie najprawdopodobniej zabieg polegajacy na wprowadzeniu kamer pod
rzepke i "zajrzenie" co jest pod nimi. boje sie troche tego zbiegu, a w
szczegolsnoci tych naciec przy rzepkach...
Moje pytanie odnosi sie tego zabiegu co ono mi da i jakie sa ewentualnosci
dalszego leczenia.
z gory dziekuje za pomoc.

-Mirek

PS. mile widziany priv.( kom@.o2.pl )