różnica między drożdżami

1. Data: 2004-09-15 16:53:16

Temat: różnica między drożdżami
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Czy ktoś z Was orientuje się może, co to są drożdże pokarmowe suszone?
Znalazłam takie "cudo" w spisie produktów, które zawierają dużo żelaza.
Nie chodzi tutaj o drożdże piekarnicze prasowane, bo one też znajdują się w
tym spisie, ale na o wiele niższej pozycji.

--
pozdrawiam, misiczka

To bardzo niebezpieczne,
gdy mąż publicznie okazuje względy swojej żonie.
Stwarza to zwykle podejrzenie,
że bije ją, gdy są sami. (Oskar Wilde )

1. Data: 2004-09-15 17:11:24

Temat: Re: różnica między drożdżami
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:ci9s1r$5gq$1@news.onet.pl...
> [...]
> Nie chodzi tutaj o drożdże piekarnicze prasowane, bo one też znajdują się
> tym spisie, ale na o wiele niższej pozycji.

A to nie jest tak, że suszone to te w torebce, a prasowane to te w kostce?
Pozdrawiam, Agata
(PS. usynowiłam Twoją sygnaturkę :) )

Pytanie techniczne o robot
pasteryzowanie