rozporządzenie Min. Zdrowia o obowiązku ciągłego kształcenia farmaceutów

1. Data: 2004-02-05 13:49:34

Temat: rozporządzenie Min. Zdrowia o obowiązku ciągłego kształcenia farmaceutów
Od: "IRL" <s8y[dropSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie czy kierownik apteki/hurtowni farm. moze utudniac
pracownikowi uczestnictwo w zawodowym kursie specjalistycznym (podnoszenia
kwalifikacji).
przez robienie problemy z uzyskaniem dni wolnych na czas trwania kursu (2
dni)?
O teminie kursy kierownik został poinformowany z prawie miesiecznym (24dni)
wyprzedzeniem.
Obiekt obsluguje 6 osób z wykształceniem farmaceutycznym.
Praca jest w trybie zmianowym. (po 2 na każdej zmianie).

Do kogo sie ewentualnie zwrocic z prosbą o interwencje w przypadku robienia
trudności/odmowy?
Pozdrawiam!

2. Data: 2004-02-05 15:48:13

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym się zwrócił do OIA

KF

3. Data: 2004-02-05 15:48:32

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym się zwrócił do OIA

KF

4. Data: 2004-02-05 18:43:53

Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do kogo sie ewentualnie zwrocic z prosbą o interwencje w przypadku
robienia
> trudności/odmowy?

Zdecydowanie zgłaszać takie przypadki do Okręgowej Izby Aptekarskiej, wydaje
mi się nawet że przysługuje w tym przypadku urlop szkoleniowy...

5. Data: 2004-02-08 11:26:51

Od: "SANUS.AS." <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> robienia
>
> Zdecydowanie zgłaszać takie przypadki do Okręgowej Izby Aptekarskiej,
wydaje
> mi się nawet że przysługuje w tym przypadku urlop szkoleniowy...
Czy istnieje cos takiego jak urlop szkoleniowy?
Nie slyszalem, aby w Kodeksie Pracy był jakikolwiek zapis na ten temat.
AS

6. Data: 2004-02-08 15:16:52

Od: "Pivoski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje cos takiego jak urlop szkoleniowy?
> Nie slyszalem, aby w Kodeksie Pracy był jakikolwiek zapis na ten temat.
> AS

Istnieje takie pojęcie i dotyczy ono głównie osób które np studiują ale
wspomina się tam też o innych formach dokształcania do których zobligowany
jest pracownik i myślę że kształcenie ciągłe farmaceutów można pod to też
podciągnąć. Jednak nie jestem ekspertem w tej dziedzinie więc może ktoś z
prawników się wypowie...
zerknij tu
http://praca.korba.pl/kodeks_pracy/1,1039,559,art.ht
ml