rozstępy w ciąży

1. Data: 2003-01-04 09:59:34

Temat: rozstępy w ciąży
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
Oboje z mężem podjęliśmy decyzję o powiekszeniu naszej rodzinki :-)
Na razie nie mam żadnych rozstępów, ale podobno często się przytrafiają w
ciąży. W związku z tym, na wszelki wypadek chciałabym sobie kupić jakiś krem
właśnie przeciwko rozstępom. Czy któraś z Was mogłaby mi polecić jakiś
dobry, mam na myśli sprawdzony na sobie, specyfik ?
W aptece jest takich kremów sporo, tylko nie wiadomo, który będzie skuteczny
:-(

mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)

1. Data: 2003-01-04 11:27:21

Temat: Re: rozstępy w ciąży
Od: "Michu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mysza" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
skuteczny
> :-(
>
> mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)

Myszuniu droga- odpowiedzi masz juz na grupie dzieci. jesli mimo to masz
jeszcze jakies inne to wal:)
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-01-04 12:00:22

Temat: Odp: rozstępy w ciąży
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myszuniu droga- odpowiedzi masz juz na grupie dzieci. jesli mimo to masz
> jeszcze jakies inne to wal:)

Nie każdy bywa na tych dwóch grupach :-). Szukam jak najwięcej informacji,
czy coś w tym dziwnego? Moje pytanie przecież dotyczy urody :-)

mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, ze) myszka juz tez :-)

1. Data: 2003-01-04 12:08:56

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam od miesiąca krem na rozstępy YR i mogę z czystym sumieniem go
polecić. Przynajmniej mi pomaga. I moje stare rozstępy wyraźnie się
spłyciły i pomniejszyły.Nie wiem jak poradzi sobie z rozstępami
powstałymi w czasie ciąży, ale na stronie wizaż.pl ma bardzo dobrą
ocenę.

Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Mała Myszkę :-)
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-04 18:31:04

Od: "A.M." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobry, mam na myśli sprawdzony na sobie, specyfik ?
> W aptece jest takich kremów sporo, tylko nie wiadomo, który będzie

Sprawdzony to za dużo powiedziane, używam od kilku tygodni Avent'a z serii
Future Mother. Jedyne co na razie mogę powiedzieć to ładnie się wchłania,
ładnie pachnie i nie uczula (a mam uczulenie na co drugi krem).
I nie zrób takiego błędu jak ja. Kupiłam krem w pierwszej aptece do jakiej
weszłam za 75 zł, później widziałam w Smyku w Gdańsku za 55 zł, a w Mother
Care w Gdyni za 50 zł (wszystkie ceny za opakowanie 200 ml).
Pozdr
AM

1. Data: 2003-01-04 20:38:28

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)
>
> Też trzymam kciuki , ja w ciąży stosowałm olejek Clinica ( pisze sięjakoś
inaczej ) stosuje się go na wilgotne ciało np po prysznicu dla mnie
osobiście rewelacja i wydajny, jednak wiem że nie wszyscy sobie go chwalą .
Musisz zwrócić uwagę czy to co kupisz nadaje się dla kobiet w ciąży bo z
tego co rozmawiałam w aptece to nie wszystkie preparaty są polecane .

Pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-01-04 21:11:14

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)
>

> ja stosowalam oliwke dla niemowlat i na brzuszki nie mam ani jednego
paseczka, natomiast zaniedbalam troche uda i teraz uzywam Avonu i wyraznie
sie zmniejszyly.
cari

1. Data: 2003-01-04 21:45:01

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki :-)

mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)

1. Data: 2003-01-05 08:34:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Jan 2003 10:59:34 +0100, "mysza" <m...@w...pl>
wrote:

> [...]
>:-(
>
>mysza & (trzymamy bardzo mocno kciuki, że) myszka już też :-)

gratulacje.

co do rozstepow - podobno najlepszy jest olej z avocado -
dostepny w sklepach z olejkami aromaterapeutycznymi (jako olejek
nosny). wcierac codziennie, duzo. niestety dowiedzialam sie juz
po dwoch sztukach odhodowanych dzieci (oba byly spore...)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-05 11:14:36

Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oboje z mężem podjęliśmy decyzję o powiekszeniu naszej rodzinki :-)
> Na razie nie mam żadnych rozstępów, ale podobno często się przytrafiają w

Ja używałam kremu YR i podczas ciąży rozstępy mi się nie pojawiły.
Ale zrobiły się jakiś miesiąc po porodzie, mimo że nie schudłam
gwałtownie.
Nie wiem jak to się dzieje ale podczas chudniecia też mogą się
zrobić.

tes

gosh- kolorowe tusze do rzęs
Plaisirs Nature YR