rozszerzone pory

1. Data: 2002-08-11 17:21:49

Temat: rozszerzone pory
Od: "Fruzia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna sposób na to, by zamknąć lub przymknąć ;-) rozszerzone pory na
twarzy (domowe sposoby / kosmetyki / zabiegi w gabinecie? Nie mam tłustej
cery, a jednak problem mnie dotyczy. Hmm... i chyba to się z roku na rok
pogłębia...

Fruzia

1. Data: 2002-08-11 17:46:19

Temat: Re: rozszerzone pory
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cery, a jednak problem mnie dotyczy. Hmm... i chyba to się z roku na rok

Hmm... ciezka sprawa, bo przymknac pory jest dosc trudno... Podobno Effaclar
K (ktorego nota bene uzywam od niedawna :)) sprawia, ze pory sie przymykaja
(no ale przede wszystkim to on zluszcza i oczyszcza cere, nie wiem czy
bedzie Ci to odpowiadalo). Z innych kosmetykow o ktorych slyszalam, ze
zamykaja pory mozesz sprobowac nowa serie Neutrogeny Visibly Refined lub
Turnaround Clinique (to juz drozsza propozycja). A poza tym maseczki
sciagajaco-wygladzajace.

Pozdrawiam

K.

1. Data: 2002-08-11 22:13:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 11 Aug 2002 19:46:19 +0200, Kaśka <v...@p...gazeta.pl> wrote:
[...]

zdecydowanie polecam maseczki, zwlaszcza z glinkami, bardzo ladnie
sciagaja. efekt nie jest moze na dlugo, ale zauwazalny.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

ZOSTAŁAM PIĘKNA
Re: krem na rozstępy
solarium a karmienie pirsia