rozwod

1. Data: 2003-06-01 17:59:49

Temat: rozwod
Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze temat poruszany byl pewnie setki razy. Czy mozecie polecic jakies
strony w necie (poza google.pl) gdzie znajde cos n/t przygotowania rodziny
do rozwodu? Sytuacja wyglada tak: dwie dziewczynki (7 i 5lat), rodzice
ktorzy sie rozwodza (28 i 29 lat) chodzi o to, ze rodzice rodzicow
(dziadkowie) o niczym nie wiedza i to bedzie dla nich wielki szok. W sumie
wie tylko siostra (z rodzina). Dziadkowie nie zauwazali, ze cos jest nie tak
zawsze mysleli, ze wszystko jest OK. W rodzinie, tej blizszej i dalszej,
nigdy nie bylo zadnych patologii, rozwodow. Bylo prawie sielankowo, wszyscy
sie kochali.

2. Data: 2003-06-01 21:07:58

Temat: Re: rozwod
Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze lepiej przerobic ten temet z psychologiem ?
Moze dziadkowie az tacy naiwni nie są i widzą wiecej niż myslicie ?

A.

3. Data: 2003-06-01 22:22:53

Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agati(Aga) wrote:
> moze lepiej przerobic ten temet z psychologiem ?
> Moze dziadkowie az tacy naiwni nie są i widzą wiecej niż myslicie ?

Tu nie chodzi o to, ze ktos jest naiwny. Tego jakos nie da sie zobaczyc oni
sie nie kloca i "graja" szczesliwa rodzine. A dziadkowie sa z nich dumni.
Moze i widza, ze czasami cos jest nie tak, ale przeciez nigdzie nie jest
idealnie i jestem pewna, ze do glowy im nie przyjdzie ze moze byc az tak
zle. Niestety to juz jest koniec :( Babcie trzeba do psychologa tylko nie
wiadomo czy kobieta to przezyje...przykra sprawa :(

Agenda

mailto: a...@N...gazeta.pl

4. Data: 2003-06-06 06:43:55

Od: "zbycho" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agenda" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Agati(Aga) wrote:
> zle. Niestety to juz jest koniec :( Babcie trzeba do psychologa tylko nie
> wiadomo czy kobieta to przezyje...przykra sprawa :(

Po co zajmować się dziadkami!! To chore!!

Dzieci najbardziej na tym ucierpią, od głupoty i egoizmu własnych rodziców,
i jeśli to im należy się pomoc.

Zbycho

5. Data: 2003-06-06 17:27:08

Od: "Agenda" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbycho wrote:
> Po co zajmować się dziadkami!! To chore!!

Dlatego, ze dla rodzicow (w tym przypadku dziadkow) wazne jest dobro ich
dzieci.

Agenda

mailto: a...@N...gazeta.pl

6. Data: 2003-06-08 10:15:13

Od: "zbycho" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego, ze dla rodzicow (w tym przypadku dziadkow) wazne jest dobro ich
> dzieci.

No i mamy sedno problemu, jak młodzi ludzie zakładający własną rodzinę
dalej pozostają mamisynkami/mamicóreczkami i ich rodzice są
najważniejsi na świecie, ważniejsi od własnych dzieci i współmałrzonka
to znaczy że sami nie dorośli do związku w który wstąpili.

Zbycho

7. Data: 2003-06-08 11:35:27

Od: "Agenda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbycho wrote:

> No i mamy sedno problemu, jak młodzi ludzie zakładający własną rodzinę
> dalej pozostają mamisynkami/mamicóreczkami i ich rodzice są
> najważniejsi na świecie <ciach>

Tutaj to wynika ze strony rodzicow. To ONI interesuja sie zyciem dzieci nie
jest tak, ze dzieci chca, zeby rodzice sie interesowali.

Agenda

mailto: a...@N...o2.pl

8. Data: 2003-06-08 21:54:15

Od: "zbycho" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agenda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tutaj to wynika ze strony rodzicow. To ONI interesuja sie zyciem dzieci
nie
> jest tak, ze dzieci chca, zeby rodzice sie interesowali.

Jak "dzieci" chcą ograniczyć zainteresowanie rodziców (kontrolować je) to
wystarczy jak kontrolują przepływ informacji i częstość kontaktów z
rodzicami.
Jak o niczym co w rodzinie nie będą rodzicom mówić to ich "zainteresowanie"
będzie mocno ograniczone - z braku informacji

Zbycho

9. Data: 2003-06-09 06:54:48

Od: Krzysztof Krzyżaniak <e...@p...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 8 Jun 2003 23:54:15 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <z...@a...pl> i powiedziała:

[..]

> [...]
> Jak o niczym co w rodzinie nie będą rodzicom mówić to ich "zainteresowanie"
> będzie mocno ograniczone - z braku informacji

Zależy mocno od rodziców. Niektórzy pozbawieni informacji zaczną
konfabulować,

eloy
--
-------e-l-o-y-----------e-l-o-y-@-t-r-a-n-s-i-l-v-a
-n-i-a-.-e-u-.-o-r-g------

język jest po to by go wytykać na wiatr na mgłę

10. Data: 2003-06-09 22:32:05

Od: "zbycho" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Krzyżaniak" <e...@p...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnbe8bpo.4o3.eloy@fargo.cgs.pl...
> Zależy mocno od rodziców. Niektórzy pozbawieni informacji zaczną
> konfabulować,

To niech sobie konfabulują, a po jakimś czasie wyczerpie im się
wyobraźnia.

Zbycho

Re: [albertan] zycie i smierc
Nawiązując do: "Naturalny obraz nagości". Wielkie dzięki, Kianit :-)
Re: [albertan] zycie i smierc
Re: [albertan] zycie i smierc
Re: [albertan] finansowanie dobra