rozwój piersi u dziecka

91. Data: 2002-11-24 14:11:54

Temat: Re: jezyk polskawy
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher, MD ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>
news:Xns92CFD98D4C8Calbrtn@150.254.173.2

> Ja tez zaluje, ze nie odpowiem na twoje pytania.
> Kilka z nich bylo calkiem sensownych.

dlaczego nie? patrz co napisales wyzej..
pytania byly sensowne, wiedz udziel odpowiedzi..
bo gdyby nie mialy sensu (bylyby glupie),
badz bym Cie nimi obrazal, to moglbys uzyc wymowki:

zaden z powyzszych warunkow nie zostal spelniony..
nie zmuszaj wiec do tego, aby ktos znowu napisal,
ze przeczysz sam sobie.. czekam...

hmm.. a moze po prostu nie znasz odpowiedzi?
nie boj sie swojej niewiedzy.. nie ma ludzi doskonalych..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

92. Data: 2002-11-24 14:19:44

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.amwaw.edu.pl/bbd/pages/bbd_budowa.htm

no i cytuje tu wyciete z pierwszego akapitu (sam naglowek pomijam):

"W okresie pokwitania piersi u kobiety
rozwijają się pod wpływem hormonów [...]"

czemu w takim razie nie napisali:

"W okresie pokwitania sutki u kobiety
rozwijają się pod wpływem hormonów [...]"

? ? ?

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

93. Data: 2002-11-24 14:31:00

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 24 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:Xns92D09CEC01985qwertyozxcvalvtw@212.76.33.130 :

> zaden z powyzszych warunkow nie zostal spelniony..
> nie zmuszaj wiec do tego, aby ktos znowu napisal,
> ze przeczysz sam sobie.. czekam...

Nie chce odpowiadac "tobie" a nie "na pytania".

Odpowiadalem na wiele trudnych pytan i nawet ludziom mi niezyczliwym.
Ale jesli oni kontynuja ponizajace traktowanie mnie, to uznaje, ze nie ma
sensu takim ludziom odpowiadac, bo ich odpowiedzi nie interesuja a raczej
interesuje ich obrazanie mnie.

Ty stosujesz metode kontynuowania obrazania mnie bo liczysz ze w koncu mnie
sprowokujesz do odpowiedzi.

94. Data: 2002-11-24 14:33:45

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 24 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:Xns92D09E3F363B5qwertyozxcvalvtw@212.76.33.130 :

> [...]
>
> czemu w takim razie nie napisali:
>
> "W okresie pokwitania sutki u kobiety
> rozwijają się pod wpływem hormonów [...]"

Dlatego, ze jak uczy Teoria Madrosci:
"Mądrośc jest wtórna i mniej prawdopodobna."

--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY
http://albertanism.freezope.org/pl/

95. Data: 2002-11-24 14:50:34

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pisze, nie uzwam katolickiego polskiego jezyka!

mozesz mi wyjasnic, skad twierdzenie, ze jezyk poslki to jezyk katolicki?
ja nie jestem katolikiem, jestem ateista.. a polskiego jezyka uzywam..
i w zadnym wypadku nie uwazam go za katolicki..

jezyk, jak to jest w Twoim mniemaniu, nie jest jezykiem religi,
tylko narodu.. w tym wypadku polskiego... posluguje sie nim Papiez
(IMHO czlowiek, ktorego kazdy polak powinien szanowac i klaniac mu sie do
stop, i bynajmniej nie za to ze jest wyznania katolickiego), posluguje sie
nim prezydent, burak Lepper i noblista Walesa, posluguje sie nim KAZDY
POLAK - niezaleznie od wiary, pogody za oknem, czy wykonywanej czynnosci

> Jakbym go uzywal, tobys mi moze mogla zwracac uwage.
> Przyjmij w przyblizeniu, ze ja uzywam jezyka polskawego.
> Uwzglednij w przyszlosci, ze nie wszyscy ludzie mysla twoimi kategoriami
> myslowymi i religijnymi. Ja, prorok nowoczesnej religii jestem jednym z
> nich.

zakladam ze urodziles sie POLAKIEM, jestes POLAKIEM i tego
obywatelstwa sie nie wyparles.. obowiazuja Cie w takim razie
wszystkie reguly panstwa POLSKIEGO.. miedzy innymi mowa i pismo
Jezyka POLSKIEGO, a takze wszystkie reguly administracyjne,
panstwowe itp itd..

widze, ze z POLSKICH bankow potrafisz korzystac..
z POLSKIEGO internetu rowniez.. mieszkasz w POLSCE..
glosisz swoja religie w POLSCE.. prawdopodobnie zrzeszasz
w swej religii glownie POLAKOW.. a POLAKIEM nie jestes?
o co tutaj wogole chodzi? pomoz mi to zrozumiec...

moze powinienes zalozyc oprocz religii, takze wlasne panstwo?

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

96. Data: 2002-11-24 14:52:14

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego, ze jak uczy Teoria Madrosci:
> "Mądrośc jest wtórna i mniej prawdopodobna."

przepraszam, ze jak? rozumiem ze podales linka do strony
w ktorej sa napisane bzdury, czy tak?

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

97. Data: 2002-11-24 15:03:36

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce odpowiadac "tobie" a nie "na pytania".
> Odpowiadalem na wiele trudnych pytan i nawet ludziom mi niezyczliwym.

napisz prosze, gdzie Cie ponizylem bardziej,
niz Ty innych swoich dysputantow..

> Ty stosujesz metode kontynuowania obrazania mnie bo liczysz ze w koncu
> mnie sprowokujesz do odpowiedzi.

jak wyzej..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

98. Data: 2002-11-25 15:54:36

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY

Heh - teraz prorok w postach dodaje tytul lek., albo MD - a ze uwaze iz wie
wszystko ... po angielsku know + all =knowall co po przetlumaczeniu na
polski daje ... KONOWAL

> http://albertanism.freezope.org/pl/
> Wpłaty pieniężne-> LukasBank 19401076-47599219
> Wspieraj Proroka Alberta finansowo! Rozpowiadaj innym ludziom! Pomagaj!

W moim srodowisku szybko bys Albercik zyskal miano doktora lapowy...
Coz - frajerow nie brakuje...

Pozdrowienia dla Grupowiczow - Amalein

99. Data: 2002-12-07 17:27:59

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 07 Dec 2002 from alt.religion.albertanism
message-id= news:ast916$82d$1@absinth.dialog.net.pl :

> OK - moze tak - piers w znaczeniu pecten ma jedna
> ale w znaczeniu mammae (gruczol piersiowy) ma 2.

Więc zakończmy ten dość jałowy spór.
Jako założyciel religii jestem również twórcą dialektów albertanskich w
różnych językach.

W dialekcie albertańskim kobieta ma gruczoły mlekowe w sutkach. Dwa sutki
są umiejscowione na piersi kobiety. Kobieta ma jedną pierś. Dziecko, aby
ssać mleko kobiety, obejmuje ustami brodawki sutkowe umiejscowione na
szczycie sutka.

Tak to ujmuje religia albertanska. Jak to ujmuje twoja religia i twoj
jezyk, to twoja sprawa. Ja nie wstydze sie nazwać sutek sutkiem. Nie musze
eufemistycznie i wstydliwie opisywać sutka jako 'pierś'.

PS. Ja bym raczej napisał: pierś - pectus, pectoris

Motto:
"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.31

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

100. Data: 2002-12-07 19:46:28

Temat: Re: jak rozpoznac chorobe psychiczna po religii?
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 07 Dec 2002 from pl.soc.religia
message-id= news:astgna$2hk$1@news.onet.pl :

> Czy w tym kraju jest tak zle ze chorzy psychicznie lekarze musza
> starac sie zarabiac przez zakladanie sekt ?

Jak rozpoznałeś u mnie chorobę psychiczną po religii, którą wyznaję?

Czy dostrzegasz może jakieś treści urojeniowe w mojej religii?

Co jest urojeniowe w religiach wyznawców Boga?

Czy jakbym utrzymywał, że człowiek jest bogiem to miałbym urojenia?

Czy jakbym utrzymywał, że bog urodził się z ciąży bez zapłodnienia i co
roku obchodził urodziny boga na planecie Ziemia, to oceniłbyś to jako
urojenia?

Czy jakbym utrzymywał, że krowa jest swiętą istotą, to uznałbyś to za
urojenia?

A czy jakbym w obrębie jednego tygodnia obchodził uroczystości związane z
świętami zakończenia Ramadanu, Hanukah i Bożego Narodzenia, to czy uznałbyś
mnie za chorego psychicznie?

Jeśli moja religia jest objawem choroby pszychicznej, to które jeszcze
religie są objawami choroby psychicznej? Chrześcijaństwo? Judaizm? Islam?
Buddyzm? Hinduiz?

Mam całe mnóstwo pytań odnośnie moich urojeń... zacznijmy od tych kilku.

Jak rozpoznałeś w mojej religii sektę?

[...]

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego