rzecz o słowiaństwie i Ukrainie

21. Data: 2019-05-12 15:22:12

Temat: Re: rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/05/2019 o 21:56, j...@o...pl pisze:

> całkiem się ani nikogo nie wystrzelałem, choć proponuję wystrzelać wszystkich,
> którzy twoją ojczyznę w sposób eksterminacyjny przejąć zechcą.
>
> zawsze istnieją dopuszczalne granice.
>
> prawo obowiązuje tylko wówczas, gdy jest mądre.
> nakazy głupie, choćby nakazane przez prawo,
> nie powinny być przestrzegane.
>
> każdy z nas wie, co jest właściwe,
> a jeśli nie wie, to nic nie wie.
>
> jacek

i skonczyl sie temat, zgadzamy sie

--
gazebo

22. Data: 2019-05-19 01:57:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 maja 2019 15:22:13 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> i skonczyl sie temat, zgadzamy sie
>
> --
> gazebo

Od początku zawsze we wszystkich nawet chyba niuansach się zgadzaliśmy.
Tak było, jest i będzie.

jacek

[ Gilbert M. Masters, Wendell P. Ela ] Introduction to Environmental Engineering and Science 3rd Edition Solutions
[ Trevor Wegner ] Applied Business Statistics: Methods and Excel-based 4th Edition Solutions
[ Chun Wa Wong ] Introduction to Mathematical Physics: Methods & Concepts 2nd Edition Solutions
[ Philpot Timothy A ] Mechanics of Materials: An Integrated Learning System, 4th Edition Solutions
[ Chris Rorres, Howard Anton ] Elementary Linear Algebra: Applications Version, 11th Edition Solutions