rzep do ubranek dla lalek barbi

1. Data: 2009-08-01 14:48:05

Temat: rzep do ubranek dla lalek barbi
Od: "sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ moja córa dorosła do wieku lalkowego zaczeły się próby szycie
ubranek. I tak się zastanawiam nad rzepami czy spotkałyście się gdzieś z
takimi małymi rzepami jak przy oryginalnych ubrankach. Ja na razie przycinam
takie szersze rzepy ale jakieś to takie sztywne wychodzi. Może macie inne
patenty na zapięcia do lalkowych ciuszków. Za wszelkie rady z góry dziękuję.

SinkaG

2. Data: 2009-08-02 20:20:55

Temat: Re: rzep do ubranek dla lalek barbi
Od: APG <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sinkag pisze:
> [...]
> patenty na zapięcia do lalkowych ciuszków. Za wszelkie rady z góry dziękuję.

Kiedy jeszcze obszywalam lalki kuzynek, uzywalam zatrzaskow. Pamietam,
ze udalo mi sie kupic takie mniejsze niz standardowe. To bylo lat nascie
temu z okladem, wiec teraz asortyment w pasmanteriach jest pewnie
bogatszy niz wtedy. Z tamtych czasow pamietam tez zatrzaski plastikowe,
takie polprzezroczyste.
Jak przyjdzie kolej mojej corci na Barbie, to chyba tez siegne po
zatrzaski, bo przynajmniej nic sie do nich nie czepia :-)

Pozdrawiam,
Arleta

3. Data: 2009-08-03 00:21:09

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "APG" <A...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Jak przyjdzie kolej mojej corci na Barbie, to chyba tez siegne po
> zatrzaski, bo przynajmniej nic sie do nich nie czepia :-)

Zatrzaski to jest to. Plastikowe są przezroczyste i czarne, albo
metalowe srebrne i czarne. I jeszcze haftki albo małe guziczki.

4. Data: 2009-08-03 07:42:43

Od: "sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatrzaski te duże metalowe też wydawały mi się 'za duuuże' ale jak są
mniejsze czy plastikowe to może być sposób. Zajrzę do pasmanterii może
trafię na nie.

Dziękuję za rady

SinkaG

5. Data: 2009-08-03 12:49:51

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sinkag" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zatrzaski te duże metalowe też wydawały mi się 'za duuuże' ale jak są
> mniejsze czy plastikowe to może być sposób. Zajrzę do pasmanterii
może
> trafię na nie.

Rzuć okiem w pasanteriach internetowych. Gdzieś widziałam zatrzaski w
różnych wzorach i kolorach.

6. Data: 2009-08-04 19:51:01

Od: d...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Do lalkowych ubranek można też zastosować koraliki jako guziczki.
Dana

poszukuje wzoru serwety
[xxx] poszukuję perminka z rowerkiem
kopalnia xxxx