sadzonki winorośli

1. Data: 2005-10-06 18:50:53

Temat: sadzonki winorośli
Od: Zenon Michałowski <z...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sadzonki winorośli deserowe białe i inne polecacie do posadzenia i
którą szkółkę.

Pozdrawiam

Zenon Michałowski

2. Data: 2005-10-06 19:13:34

Temat: Re: sadzonki winorośli
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon Michałowski" <z...@l...pl> napisał w
wiadomości news:di3rmi$1as5$1@news.mm.pl...

> Jakie sadzonki winorośli deserowe białe i inne polecacie do posadzenia
Przejrzyj najpierw to:
http://www.winogrona.org/modules.php?name=News&file=
article&sid=4&mode=&order=0&thold=0

potem to:
http://www.winogrona.org/modules.php?name=Odmiany

i potem wybierz. :-))

>i > którą szkółkę.

A szkółki znajdziesz tu:
http://www.winogrona.org/modules.php?name=Web_Links&
l_op=viewlink&cid=2

Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2005-10-06 23:06:06

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejrzyj najpierw
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> Ale tak od Twojego serca poleć najbardziej smaczne,
ja też chetnie bym skorzystała.
Strony są mi znane, ale to nie to samo co twoja wypowiedz.
grazyna

4. Data: 2005-10-07 06:11:14

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja dołorze swoje 5 groszy. Posadziłem 15 szt. różnych odmian, mają 2
lata, więc są puszczona na jeden pęd dla utworzenia pieńka, niestety 5 sztuk
nie nadają się na pozostawienie na pieniek i ponownie będą cięte na 2-3
oczka.
I jedna odmiana bardzo wyróżnia się od pozostałych. Ma 2,5 metrowe, 3 grube
przyrosty, odpowiednio zdrewniałe, miała sporo silnych pasierbów
(uszczykiwałem). A pozostawione 2 grona w celu eksperymentu byłem w stanie
usunąć gdybym zauważył negatywny wpływ na wzrost krzewu, osiągnęły wagę po
40 deko i dojrzały. Opisałem odmianę prim posadzonej na piaszczystej glebie.

5. Data: 2005-10-07 09:36:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja też chetnie bym skorzystała.
> Strony są mi znane, ale to nie to samo co twoja wypowiedz.
Hm! :-)
Sprawa łatwa nie jest bo każdy ma inny gust. Znam takich którym nawet
odmiana Beta smakuje.....

To moze tak:
Na początku sierpnia najsmaczniejszy jest Polar.
Chwilę potem najsmaczniejsza jest Iza Zaliwska.
Parę dni później najsmaczniejszy jest Iliczewskij Rannij
Po kilku dniach najsmaczniejsza jest.... itd. itd. aż do konca października.

Albo inaczej (w kolejności wg mojego poczucia smaku):
z odmian jasnych: Frumoasa Albae, A 1704, Letni Muskat, Prim, Goecseji
Zamatos, Aloszenkin, V 25/20, Suzy
z odmian ciemnych: Nero, Iliczewskij Rannij, Kodrianka, Ajwaz, Schuyler
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2005-10-07 09:40:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> napisał w wiadomości

> 40 deko i dojrzały. Opisałem odmianę prim posadzonej na piaszczystej
glebie.
Bo Prim to jest bardzo porządna odmiana. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2005-10-07 13:04:38

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo Prim to jest bardzo porządna odmiana. :-)

Jako jedyna mi nie dojrzała jeszcze. Jakiś mam późno dojrzewający klon :-(

Pozdrawiam

Jacek

8. Data: 2005-10-07 13:07:23

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku sierpnia najsmaczniejszy jest Reform.
Chwilę potem najsmaczniejsza jest Iza Zaliwska.
Parę dni później najsmaczniejszy jest Nero i Kodrianka
Po kilku dniach najsmaczniejsza jest.... itd. itd. aż do konca października
kiedy to dobry jest Swenson Red.

Pozdrawiam

Jacek

9. Data: 2005-10-07 14:57:11

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jako jedyna mi nie dojrzała jeszcze. Jakiś mam późno dojrzewający klon :-(

To nie klon. To Siedlce. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

10. Data: 2005-10-07 15:46:51

Od: z...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Parę dni później najsmaczniejszy jest Nero i Kodrianka
> Po kilku dniach najsmaczniejsza jest.... itd. itd. aż do konca października

A w listopadzie to co jest smaczzne ?

jesienna galeria
gunera? ma ktoś coś do rozsadzenia?
Nadeszla wlasnie jesien...