sałatka Qcyka

1. Data: 2001-11-04 09:36:43

Temat: sałatka Qcyka
Od: Marynatka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mąż na śniadanko zrobił mi dziś przepyszną sałatkę i przy jedzeniu
śniadania opowiedział historię gdzie zetknął się z nią po raz
pierwszy.
Tak więc jego szkolny kolega Qcyk wygrał tą sałatką konkurs "Na
najpyszniejszą sałatkę" organizowany z okazji Dnia Wiosny.
ps. Na kilkanaście startujących kobiet w tym konkursie wygrał go
JEDYNY MĘŻCZYZNA :)

oto przepis:

SAŁATKA QCYKA:
1 puszka tuńczyka w oleju (koniecznie w oleju - nie w sosie własnym)
1 puszka kukurydzy (polecamy Bonduelle)
1 woreczek ugotowanego i ostudzonego ryżu
1 średni majonez (koniecznie Kielecki - zużywa się mniej niż cały
słoik)
PRZYGOTOWANIE:
całą puszkę tuńczyka wrzucamy do miski (łącznie z olejem), zgniesc
porzadnie widelcem, dodaćryż dokładnie wymieszać, dodać kukurydzę
(wodę wcześniej odlać), wymieszać.
Dodać majonez Kielecki w takiej ilości żeby smak był dobry
(podpatrzyłam męża i w słoiku zostało mniej więcej 3-5 czubatych łyżek
majonezu).
UWAGA:
Sałatkę doprawia się majonezem i majonez Kielecki jest do tego
najlepszy.
Nie gwarantujemy tak wyśmienitego smaku przy użyciu innych majonezów.

ŻYCZĘ SMACZNEGO

Marzenka