salatka owocowa

1. Data: 2000-03-13 21:37:32

Temat: salatka owocowa
Od: "Karolina" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mowcie co chcecie, ale salatka owocowa to jest to
najlepsza jest z bananow, jablek i pomaranczy zalana kremem DANONE FANTASIA
karolina

1. Data: 2000-03-13 22:58:37

Temat: Odp: salatka owocowa
Od: "Tomasz Kałużny" <t...@z...pcz.czest.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ajmi7$m9k$...@r...torun.pdi.net...
> mowcie co chcecie, ale salatka owocowa to jest to
> najlepsza jest z bananow, jablek i pomaranczy zalana kremem DANONE
FANTASIA
> karolina

Ja dodaje jeszcze kiwi i rodzynki, oraz winogrona jesli akurat mam. A jogurt
brzoskwiniowy danone'a lub brzoskwinia z marakuja bakomy.
Mniam.......

Pozdrawiam smakoszy

--
Tomek "Vyehoo" Kałużny
:))) dla przyjaciół TomaszKa :)))

1. Data: 2000-03-14 07:57:58

Temat: Re: salatka owocowa
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No zapomniałaś tylko jeszcze dorzucić IMO :)))))

--
IL PSS - OS3 - 28752610
"Widziałem kapitana i Czarnego Psa....., więc zdawało mi się, że wiem, jak

1. Data: 2000-03-14 17:39:43

Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja to lubie taka podrabiana "macedonie". Pokrojony w kostke arbuz,
brzoskwinie, melon, mandarynki zalane mieszanina wlasnego soku i szampana i
dobrze schlodzone. Fantastyczne. We Florencji, niealeko galerii Uffizi jest
taka knajpka, gdzie w najwieksze upaly podaja - taki zmrozony salatko-napoj
= tylko oczywiscie z winem nazywanym przez nich Macedonia (odezwijcie sie
eksperci, bo moze cos pokrecilam, ja na winach znam sie tylko tak, ze albo
mi smakuje albo nie, a ta macedonia jest deliaktna w smaku i jakby lekko
musujaca). Cos niesamowitego, pijesz w 40-stopniowym upale i nawet ci sie w
glowie nie zakreci.
Herbatka

1. Data: 2000-03-20 16:02:15

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja zamiast Fantazji daję zwykly majonez robiony własnoręcznie oraz dorzucam
kukurydzę ( bez niej nie ma tego posmaczku :)) i jajko na twardo.

1. Data: 2000-03-21 17:23:11

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>A ja uważam, że najwspanialsza sałatka owocowa jest wtedy, gdy nie "paprze"
>się smaku owoców żadnymi danonami czy innymi mazidłami. Po prostu - kawałki
>owoców i może być ciut dobrego alkoholu, schłodzić i objadać się z apetytem!

niekoniecznie, mrozone owoce, szczegolnie wszyskie poziomkowe, malinowe,
truskawkowe odmiany ze zwyklym jogurtem waniliowym to deser nie do zapomnienia.

<eva>
"Some days you're the dog; Some days you're the hydrant."

1. Data: 2000-03-21 18:10:56

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):

> [...]

owoców i może być ciut dobrego alkoholu, schłodzić i objadać się z apetytem!

Joanna

1. Data: 2000-03-21 18:43:18

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evajp napisał(a):

> niekoniecznie, mrozone owoce, szczegolnie wszyskie poziomkowe, malinowe,
> truskawkowe odmiany ze zwyklym jogurtem waniliowym to deser nie do zapomnienia.

No tak, rzeczywiście, u mnie zawsze w takiej sałatce latają kawałki pomarańczy,
mandarynek, bananów, kiwi...
Z truskawkami czy malinami nigdy nie próbowałam i taką odmianę rzeczywiście można
wzbogacić jakimś jogurcikiem. Dziękuję za wskazówkę!

Joanna

Odchudzanie-bezpiecznie i skutecznie.
Bagietka z czosnkiem
Sałatki do fondue???