sałatka z szynką konserwową szukam przepisów.

1. Data: 2007-05-28 20:02:07

Temat: sałatka z szynką konserwową szukam przepisów.
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisów na sałatkę z szynką konserwową. Mam nadmiar takiej szynki i
muszę to wykorzystać, dlatego pomyślałam o sałatce. Może być jakaś z
makaronem. Znacie jakieś ciekawe przepisy?

Pozdrawiam

Teli.

2. Data: 2007-05-28 20:16:10

Temat: Re: sałatka z szynką konserwową szukam przepisów.
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). napisał(a):
> Szukam przepisów na sałatkę z szynką konserwową. Mam nadmiar takiej szynki i
> muszę to wykorzystać, dlatego pomyślałam o sałatce. Może być jakaś z
> makaronem. Znacie jakieś ciekawe przepisy?

Proszę bardzo, moja własna :)
Smacznego

E.

3. Data: 2007-05-28 20:31:46

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

tego się nie da otworzyć :(
Teli.

4. Data: 2007-05-28 20:37:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/2jty5a

--

Paulinka

5. Data: 2007-05-28 20:43:09

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:f3feid$f1e$1@node4.news.atman.pl...

> http://tinyurl.com/2jty5a

Dzięki :)
Pozdrawiam
Teli.

6. Data: 2007-05-29 09:40:48

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f3fchf$7n2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> muszę to wykorzystać, dlatego pomyślałam o sałatce. Może być jakaś z
> makaronem. Znacie jakieś ciekawe przepisy?

Mi tam smakuje młoda kapusta uduszona na masełku. Jak wrzucisz do tego wędlinę i
podasz z młodymi ziemniakami to masz obiad.

7. Data: 2007-05-29 10:19:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 22:02, "Księżniczka Telimena \(gsk\)."
<c...@W...pl> wrote:
> [...]
> muszę to wykorzystać, dlatego pomyślałam o sałatce. Może być jakaś z
> makaronem. Znacie jakieś ciekawe przepisy?

szynka+ papryka świeża+makaron rurki+fasola czerwona z puszki
+kukurydza z puszki+sos z majonezu z dodatkiem odrobiny ostrej papryki

8. Data: 2007-05-29 12:24:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Proszę bardzo, moja własna :)
> Smacznego

Dziwne... ja robię bardzo podobną, wręcz taką samą tylko bez jabłek.

Jeśli chodzi o te ananasy, to nie można IMO z nimi przesadzić, spokojnie
wystarczy wg mnie taki słoik selera w zalewie z kawałkami ananasa
właśnie. A z porów wziąć tylko białe części, bo sałatka ma być delikatna.

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2007-05-30 15:18:12

Od: "Onet" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka z szynką i makaronem sojowym.

1 opakowanie makaronu sojowego
1 długi lub 2 krótkie ogórki zielone
25 dkg szynki lub czegoś podobnego
1 duuuży pęczek kopru
4 ząbki czosnku
2 łyżki majonezu
2 łyżki kefiru, jogurtu, kwaśnego mleka lub niskoprocentowej śmietany

Makaron zalać na 5 min. wrzątkiem, odcedzić, ostudzić
i pokroić ( ja kroję nożyczkami ), ogórki pokroić w kostkę - lekko posolić i
odstawić na 2 godz., następnie odsączyc je z wody, szynkę pokroić w grubą
kostkę, koper drobno posiekać, majonez i kefir połączyć razem, dodać
rozgnieciony czosnek i wszystkie składniki połączyć razem.
Przełożyć do salaterki i wstawić do lodówki - najlepiej na całą noc.
Smacznego !.

10. Data: 2007-05-30 21:58:11

Od: n...@g...pl (Nerissa) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Księżniczka,

W Twoim liście datowanym 28 maja 2007 (22:02:07) można przeczytać:

> Szukam przepisów na sałatkę z szynką konserwową. Mam nadmiar takiej szynki i
> muszę to wykorzystać, dlatego pomyślałam o sałatce.

Ja robię taką:
- szynka,
- kukurydza,
- ananas,
- pokruszone włoskie orzechy,
- majonez.

Dzięki orzechom nie potrzeba już żadnych przypraw, nawet soli :)

--
Pozdrowienia,
Nerissa

--