sama natura na skore :P

1. Data: 2004-04-22 19:42:47

Temat: sama natura na skore :P
Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, witam i o droge w pielegnowaniu skory pytam!
Moja jest bardzo sucha, wszelkie balsamy i oliwki pomagaja tylko doraznie. I
tak sobie wymyslilam, ze moze potraktuje skore oliwa z oliwek? Co wy na to?
:>
Jeszcze drugie pytanie, choc nie wiem, czy nie powinno byc na jakas
historyczna grupe: co to za oliwki (olejki?), ktorymi smarowali sie
starozytni?

Zdrowia, szczescia i urody :>
Kredka

1. Data: 2004-04-22 20:34:50

Temat: Re: sama natura na skore :P
Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ja mam za pomysly!
Wlasnie sie naoliwilam... zapach bynajmniej nie romantyczny, raczej z
obiadkiem mi sie kojarzy
No, ale zobaczymy, czy jutro bede jak aksamit...
Zdrowko
Kredka

1. Data: 2004-04-23 07:20:03

Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... moze to placebo, ale rzeczywiscie jakąs taką gladką skore mam :)
I wcale niezle pachnie ;P
Moze i wy sprobujecie i podzielicie sie uwagami?
Kredka

ps. ponawiam moje pytanie o olejki starozytnych

Cos przeciw sennosci
Basen niby samo zdrowie... wzmocneinie odpornosci
Dziewczyny pomocy!!! Nowa fryzura :(((
stanik bez ramiaczek 75E/F (ewentualnie 80D) - jest jakas szansa?
Czerwony cień do powiek