samokaleczenie jako leczenie...duszy?

1. Data: 2008-05-21 10:14:25

Temat: samokaleczenie jako leczenie...duszy?
Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"I jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je i odrzuć od
siebie! Lepiej jest dla ciebie jednookim wejść do życia, niż z dwojgiem
oczu..."

WYRWAĆ BOLĄCE OKO

Opierając się na doniesieniach, jakie o nim słyszał, Kalif mianował
Nasruddina Głównym Doradcą na dworze. Ponieważ jego autorytet pochodził
nie z kompetencji, lecz z patronatu Kalifa, Nasruddin stał się
zagrożeniem dla wszystkich, którzy przychodzili do niego po radę. Stało
się widoczne w następującym przypadku:
,,Nasruddin, jesteś człowiekiem doświadczonym", powiedział dworzanin.
,,Czy znasz lekarstwo na bolący oczy? Mam ze swoimi wiele kłopotu".
,,Pozwól mi, podzielić się z tobą moim własnym doświadczeniem",
powiedział Nasruddin. ,,Bolał mnie raz ząb i dopóty nie znalazłem ulgi,
dopóki go nie wyrwałem".

2. Data: 2008-05-21 12:13:09

Temat: Re: samokaleczenie jako leczenie...duszy?
Od: vicky <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.blogger.com/profile/04688745199827366767

3. Data: 2008-10-08 17:22:36

Od: "Wacek" <w...@d...te.eu> szukaj wiadomości tego autora

"vicky" <m...@g...com> wrote in message:
[...]

Za samokaleczenie powinno się karać obcięciem obu dłoni.

4. Data: 2008-10-09 05:02:37

Od: zuza <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 19:22, "Wacek" <w...@d...te.eu> wrote:

> Za samokaleczenie powinno się karać obcięciem obu dłoni.

Nawet, jeśli samookaleczenia dokonuje osoba
autystyczna? To może prościej "obciąć" jej mózg???

"samo" się nie "kaleczy".

Pozdrawiam, zuza

pomysłowość
cel życia
I OD NOWA HOŁOTA
Gdzie na kurs psychoterapii w Krakowie??
Świat w pigułce