samoopalacz

1. Data: 2002-10-02 20:50:18

Temat: samoopalacz
Od: "Madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

czesc od jestem tu od niedawna i przyglądam sie waszym rozmowom od pewnego
czasu,
chciałam sie was cos poradzic chcial bym użyć jakiegoś dobrego samoopalacza
, mam skóre mieszną z tendencją do wyprysków gdybyście mi mogły polecić cos
dobrego
pozdrawiam Madzia

1. Data: 2002-10-02 22:33:56

Temat: Re: samoopalacz
Od: "--<e>--" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
samoopalacza
> , mam skóre mieszną z tendencją do wyprysków gdybyście mi mogły polecić

Czytam te grupe od niedawna, ale juz wiem, ze KOLASTYNA jest najlepsza! :)
Bylo to juz kilkanascie razy, pomimo to zdarzylem to juz wkuc sobie do
glowki :)
sennie pozdrawiam

--<e>--

1. Data: 2002-10-03 11:59:16

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Oj tak potwierdzam Kolastyna jest debesciacka...
Pozdrawaim KASia

1. Data: 2002-10-03 14:18:12

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--<e>--" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czytam te grupe od niedawna, ale juz wiem, ze KOLASTYNA jest najlepsza! :)
> Bylo to juz kilkanascie razy, pomimo to zdarzylem to juz wkuc sobie do
> glowki :)
> sennie pozdrawiam

widzicie szanowne panie, jednak do czegoś się przydajemy- kolega siedzi po
nocach, zaspany
pytanko i od razu odpowiedź.... ;-)))

a cio to ta "KOLASTYNA" ja jakiś zacofany chyba jestem.....;-/

pozdrowionko
nyksu

1. Data: 2002-10-03 17:22:37

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nyksu" wrote:

> a cio to ta "KOLASTYNA" ja jakiś zacofany chyba jestem.....;-/

nazwa firmy produkującej m.in. samoopalacz
--

Lia

1. Data: 2002-10-06 10:34:39

Od: "Agnieszka" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiscie nie byłam przekonana do tej firmy na poczatku podchodziłam dość
sceptycznie , ale samoopalacz z Kolastyny jest nawet fajny:)
Agnieszka.
Użytkownik Lia <L...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anhue1$qg6$...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-10-11 10:32:51

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzia wrote:
> [...]
> chciałam sie was cos poradzic chcial bym użyć jakiegoś dobrego
> samoopalacza , mam skóre mieszną z tendencją do wyprysków gdybyście

Oriflame, nawilżający krem samoopalający do cery mieszanej i tłustej. Są do
wyboru dwa odcienie. Kosztuje 13,90 zł. Bardzo dobry kosmetyk, polecam.

--
pozdrawiam,
Elvira

SOLARIA DOMOWE do opalania -SPRZEDAM