samoopalacz

1. Data: 2005-04-05 16:54:21

Temat: samoopalacz
Od: "Monika" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zawsze kupowałam samoopalacz Loreala. Niestety w tym miesiącu troche
kiepsiutko z kasa i musze chyba kupic nieco tanszy, tak do 25 zl. Jaki
samoopalacz mozecie polecic?
Dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam Monika

1. Data: 2005-04-06 14:00:59

Temat: Re: samoopalacz
Od: Ela <ela.koltun@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika napisał:

> [...]
> Zawsze kupowałam samoopalacz Loreala. Niestety w tym miesiącu troche
> kiepsiutko z kasa i musze chyba kupic nieco tanszy, tak do 25 zl. Jaki

Witam :-)
Bardzo fajne samoopalacze ma Ziaja - seria Sopot. Używam, jestem
zadowolona. Drogie to nie jest - i to też ogromna zaleta :-))))
Pozdrawiam - Ela

Masażysta Warszawa
co do spodniczki moro?? dodatki,kolory itp...
Yves Rocher - Spa Energie Vegetale - serum wyszczuplajaco-ujedrniaj ace
babki ile macie szaf ? ;)
krem koloryzujący - Avon...