samoopalacz Avonu

1. Data: 2004-03-22 18:12:08

Temat: samoopalacz Avonu
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytac czy ktoś z Was miał go czynienia z samoopalaczem Avonu.
Interesuje mnie głównie jak sie rozprowadza i jaki ma zapach. Te
ogólnodostepne maja zapach okropny i ja osobiście po prostu go nie znoszę.
Ciekawi mnie tez cena.

1. Data: 2004-03-22 18:45:54

Temat: Re: samoopalacz Avonu
Od: "teia^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Interesuje mnie głównie jak sie rozprowadza i jaki ma zapach. Te
> ogólnodostepne maja zapach okropny i ja osobiście po prostu go nie znoszę.

ekhm mnie tez interesuje:Dnajbardziej jednak ten do twarzy.mialyscie z nim
do czynienia??
pozdrawiam:*
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-03-22 21:32:59

Od: "Sonja" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Interesuje mnie głównie jak sie rozprowadza i jaki ma zapach. Te
> ogólnodostepne maja zapach okropny i ja osobiście po prostu go nie znoszę.

Jesli chodzi o zapach to jesli sie nie zmienił to jest bardzo delikatny,
morelowy.
Rozprowadza sie również dobrze, tylko zalecam po wysmarowaniu ciała dobrze
umyć ręce ;)

> Ciekawi mnie tez cena.

Obecnie jest cena niższa niż zwylke.
Np. do całego ciała teraz kosztuje 19,90 a narmalna regularna cena to 29,90.
Jeśli chodzi o samoopalacz do twarzy to obecnie jest po 16,90 a regularna
cena to 19,90 zł

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2004-03-22 21:43:27

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jesli o mnie chodzi, to nie uzywałam tego z Avonu z dwóch powodów: I -
moje dwie znajome nie były z niego specjalnie zadowolone!, II - po
wypróbowaniu samoopalacza z Nivei w sprayu nie chce żadnego innego!! Kosztuje
podobnie chyba jak ten z Avonu, albo nawet mniej, nie pamietam, ale wiem, że
mnie nie zawiedzie: super sie rozprowadza (spray), ładnie pachnie, nie
powoduje plam, opalenizna jest równomierna a skóra gładziutka!! Smarowałam sie
zawsze przed latem, jak byłam jeszcze "biała" i wszyscy w pracy mi mówili, jak
jestem ładnie opalona (mysleli, ze po solarium). Polecam i pozdrawiam, Lea.

1. Data: 2004-03-23 15:04:49

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietruszka napisał/a w news:c3na9i$i4p$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Chciałam zapytac czy ktoś z Was miał go czynienia z samoopalaczem
> Avonu. Interesuje mnie głównie jak sie rozprowadza i jaki ma
> zapach.

Mam ten w spreju do jasnej/średniej karnacji.
Rozprowadza się bardzo dobrze, wchłania się, nie pozostawia tłustej
warstwy. Zapach ma znośny, wg producenta morelowy, wg mnie morelowaty,
ale nie śmierdzi. Ładnie opala.
Kiedyś na pru stanowczo odradzałam tę starą wersję, ale nowa jest
naprawdę godna polecenia.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-23 18:28:15

Od: "Grzesiek | Erydian.com" <grzegorz@[nospam]erydian.com> szukaj wiadomości tego autora

Elou Pietruszka
wszystkie smierdza a po 3 godzinach to juz cuchna ;]
ten avonu faktycznie na poczatku podlatuje morelami ale osobiscie mi to
wogole nie odpowiada ;)
Natomiast polecam Sopot bardzo ladnie opala tak balsam do ciala jak i krem
do twarzy ( ale sprawdz date waznosci bo tak po roku od daty pordukcji
przestaje opalac tak intensywnie)

Pozdrawiam i życze miłego dnia
Grzegorz Kozakiewicz http://erydian.com
tel.: + 48 68 454 39 11 mobile: + 48 505 806 900

> [...]
> Interesuje mnie głównie jak sie rozprowadza i jaki ma zapach. Te
> ogólnodostepne maja zapach okropny i ja osobiście po prostu go nie znoszę.

plama z korektora
Pytanie do dziewczn majacych tipsy
eden cacharel
Czy ktoś to miał maseczke z błota na cellulitis?
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-22)