samoopalacz- jak sobie z nim radzic??

1. Data: 2003-08-25 13:08:34

Temat: samoopalacz- jak sobie z nim radzic??
Od: "izula" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
dziewczyny mam pytanie dotyczace samoopalaczy. jak sie tym smarować, żeby
był ładny efekt - tzn. "opalenizna" pozbawiona zacieków i plam? Mam fatalne
doświadczenia z pierwszymi samoopalaczami, jakie pojaiwły się w naszym kraju
(jakieś 10 lat temu)- to był koszmar, zraziłam się na bardzo długi czas.
słyszałam, ze te nowoczesne są już całkiem dobre....może polecicie mi jakieś
wypróbowane- do twarzy (jestem alergikiem) i do ciała (tu już alergia się
mnie nie ima ;)). aha, i co ile trzeba się tym kremem smarować, żeby
utrzymać efekt?
dzięki
pozdr.,
Iza

1. Data: 2003-08-25 13:21:34

Temat: Re: samoopalacz- jak sobie z nim radzic??
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Aug 2003 15:08:34 +0200, izula wrote:

> [...]
> (jestem alergikiem) i do ciała (tu już alergia się mnie nie ima ;)).
> aha, i co ile trzeba się tym kremem smarować, żeby utrzymać efekt?

Ja używam NIVEA do twarzy i jest OK, natomiast do ciała kupiłam
ostatnio 2 balsamy brązujące: Kolastyna i Bielenda. Kolastyna okropnie
mocno pachnie kokosem, ale daje ładny kolor, natomiast Bielenda kolor
daje chyba słabszy, ale ładnie pachnie i ma lżejszą konsystencję, a
skóra jest po nim bardzo gładka. Zastanawiam się nad balsamem AA, bo
podobno jest niezły.

Samoopalacz najlepiej używać po uprzednim wykonaniu peelingu, na czystą
i suchą skórę - ale to już takie oczywiste rzeczy:)

Pozdrawiam - Agata

1. Data: 2003-08-25 13:50:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> natomiast Bielenda kolor
>daje chyba słabszy, ale ładnie pachnie

To kwestia gustu: IMHO smierdzi nieznosnie :(

>i ma lżejszą konsystencję,

Hmmm... ja bym napisala: wylewa sie z butelki :) Ma konsystencje mleka
zageszczonego, mnie sie nim dosc ciezko 'operowalo' ;)

>skóra jest po nim bardzo gładka. Zastanawiam się nad balsamem AA, bo
>podobno jest niezły.

A ja polecam Sopot, jest dosc mocny jak na krem brazujacy, ale ja go czasem
'rozcienczam' zwyklym balsamem i wtedy nie zostawia smug. I zapach ma chyba
najsensowniejszy ze wszystkich balsamow brazujacych (co nie znaczy, ze piekny
;) )

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-26 11:17:28

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izula" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
> dziewczyny mam pytanie dotyczace samoopalaczy. jak sie tym smarować, żeby
> był ładny efekt - tzn. "opalenizna" pozbawiona zacieków i plam?

Witaj,
mialam ten sam problem: ja robie to tak: Prysznic z pilingiem. Na reke
nakladam 3/4 samoopalacza (w moim "smarowaniu" odpadaja samoopalacze w
sprayu) i 1/4 balsamu (takiego "tlustszego" np. J&J z owsem), mieszam to
razem w dłoniach i wsmarowuje b.dokladnie jak balsam w sucha skore ciala
lacznie z szyja. Natomiast na twarz uzywam raczej kremow tonujacych, czyli
takich ktore ladnie zabarwiaja na dzien, a wieczorem zmywam je wraz z
makijazem. Boje sie uzyc samoopalcza na twarz z uwagi na krostki, ktore mi
zawsze wyskakiwaly.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-08-26 12:52:51

Od: "izula" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wam barzdo za rady. psotaram sie przelamac i powalczyc ze słońcem w
tubce ;)
iza

> [...]
> wypróbowane- do twarzy (jestem alergikiem) i do ciała (tu już alergia się
> mnie nie ima ;)). aha, i co ile trzeba się tym kremem smarować, żeby

Czy w wieku 27 lat powinno....
komis
Avon, balsam z wit. E do skórek i paznokci
Treselle-woda avonu
pytanie o Avonowy krem do stop z peelingiem