samoopalacz lub solarium

1. Data: 2003-01-17 12:24:50

Temat: samoopalacz lub solarium
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Grupowiczki (-e) po dłuuugiej przerwie:-)
Niedługo zbliża się wspaniała imprezka na którą jesteśmy zaproszeni...
patrzę do lustra a ja jestem blada jak ściana (to straszne ale taka moja
uroda). Może podałybyście jakieś namiary na dobre samoopalacze (na twarz i
ciało)??
Chodzi mi o takie po których cera ma kolor opalenizny a nie żółty, aby się
dobrze rozprowadzały, myślę że znacie takie cudeńka.
Ahhh mam jeszcze pytanie...jak się niektóre dziewczyny z grupy orientują:-)
jestem "już" w trzecim miesiącu ciąży i tak się zastanawiam...może bym z 3
razy poszła na solarium po 5 min??Co o tym myślicie??

Pozdrawiamy serdecznie
Paula+dzidzia

1. Data: 2003-01-17 12:39:36

Temat: Re: samoopalacz lub solarium
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi mi o takie po których cera ma kolor opalenizny a nie żółty, aby się
> dobrze rozprowadzały, myślę że znacie takie cudeńka.

I to calkiem niedrogie
Kolastyna albo Yves Rocher - Monoi de Tahiti.
Ja go uwielbiam, bo prawie nie smierdzi, jest zabarwiony, dzieki czemu mozna
go rowniutko rozprowadzic, opala delikatnie, naturalnie, bez smug.
Ma takie maluskie rozswietlajace drobinki

Kaska

1. Data: 2003-01-17 12:54:03

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> I to calkiem niedrogie
> Kolastyna albo Yves Rocher - Monoi de Tahiti.
OOo... YR ma dobry samoopalacz? Ja ostatno wykorzystalam probke samoopalacza
vichy i byl naprawde super. Opalenizna rowna, kolor ladniutki, wogole super.
Tylko cena chyba spora jest (chociaz nie wiem jaka al vichy hehhe).
A mam ciagle ten kupon do YR wiec moze bym sie skusila na samoopalacz?
Naprawde polecasz?

Kropelka

1. Data: 2003-01-17 12:58:46

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mam ciagle ten kupon do YR wiec moze bym sie skusila na samoopalacz?
> Naprawde polecasz?

No właśnie ja również jeszcze go nie wykorzystałam i jak jest tak naprawdę
dobry to byłoby mi to na rękę:-)

Paula+dzidzia

1. Data: 2003-01-17 13:02:31

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem "już" w trzecim miesiącu ciąży i tak się zastanawiam...może bym z 3
> razy poszła na solarium po 5 min??Co o tym myślicie??

A co o tym myślicie może zaszkodzić dziecku??

1. Data: 2003-01-17 13:12:27

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tylko cena chyba spora jest (chociaz nie wiem jaka al vichy hehhe).
> A mam ciagle ten kupon do YR wiec moze bym sie skusila na samoopalacz?

Nie, tylko zartowalam :)))PPP
Naprawde jest swietny i jak na taki samoopalacz to bardzo niedrogi.
Nie wiem jak wypada w porownaniu z Vichy, bo Vichy nigdy nie uzywalam.
Ale efekt jest dosc subtelny i bardzo naturalny, no i trzyma sie dluzej niz
zwykle samoopalacze, co mnie bardzo zdziwilo, bo przeciez to zalezy od
szybkosci zluszczania sie naskorka, a nie kosmetyku. Ale widac zastosowali
jakis trick, ze DHA wlazi glebiej w skore.

Ale z tego co pamietam to Ty chcialas jakis drozszy komsetyk, a to jest
taniutkie, dwadziescia kilka zlociszy kosztuje.

Kaska

1. Data: 2003-01-17 13:15:47

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z tego co pamietam to Ty chcialas jakis drozszy komsetyk, a to jest
> taniutkie, dwadziescia kilka zlociszy kosztuje.

Preferuje dobre i niedrogie, dziękuję za radę:-)W poniedziałek pójdę do
sklepu YR i przyjżę mu się z bliska.

Paula+dzidzia

1. Data: 2003-01-17 13:22:03

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z tego co pamietam to Ty chcialas jakis drozszy komsetyk, a to jest
> taniutkie, dwadziescia kilka zlociszy kosztuje.
tak... ale skoro nic z drozszych mnie nie satysfakcjionuje to chociaz na to
ten kupon wykorzystam. Szkoda by go bylo stracic... a kalendarz z budzikiem
przeboleje:-)

Kropelka

1. Data: 2003-01-17 15:53:01

Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co o tym myślicie może zaszkodzić dziecku??

Według mojej skromnej opinii - jestem "tylko" farmaceutką ;) - solarium jest
ABSOLUTNIE przeciwskazane w ciąży. Przykro mi, ale na seansik solaryjny
musisz jeszcze troszkę poczekać :)

Pozdrawiam. A.

1. Data: 2003-01-17 17:02:23

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i kupilam:-) Nie wiedzialam dokladnie ktory bo nie zaposalam nazwy a pani
mi wyciagnela tego troche hehehe.. tzn w zelu w sprayu kremie. Wybralam krem
bo on mial wlasnie taki brazowawy kolor. Narazie ze wzgledu na to ze siedze
w pracy wysmarowalam sobie nim przedramie zeby efekty zobaczyc.
Przyznam jedno. Pachnie swietni hehehe.. jak takie perfumowane kolorowe
karteczki.. nie wiem czy pamietacie kiedys byla na nie moda ( ja juz sie
malo zalapalam... za stara jestem).
To ten kremik, a raczej reka po jego zastosowaniu pachnie dokladnie jak te
karteczki:-) super... samoopalacz a nie smierdzi:-)

Pozdrawiam
Kropelka

okulary...
Tusz Bielenda w Warszawie?