schab inaczej

1. Data: 2004-12-03 10:46:33

Temat: Re: schab inaczej
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja lubie chyba najprostsza z mozliwych wersji, ale raczej dla osob lubiacych
> czosnek. tak na prawde nic ty nie trzeba robic. I wychodzi
> zawsze i kazdemu... a czsneczek mniamusi... traci ten swoj ostry zapach, ale
> nadal pozostaje pyszny.
>
> Pzdr,
> IN_(co by chciala miec czas na gotowania i chiala by miec komu gotowac...)

No to przywieź taką delicję na zlot PRK lub babski spływ!
Gośka

1. Data: 2004-12-03 10:58:57

Od: "IN_" <izanin@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> No to przywieź taką delicję na zlot PRK lub babski spływ!
A moge przywiezc ;-) Tylko na zlot jakiego PRK?
pl.rec.kuchnia?
pl.rec.kajaki?

Pzdr,
IN_(nie ma to jak buleczki drozdzowe zrobione na ognisku, siweze i pachnace,
pieczone na kijku)

1. Data: 2004-12-03 12:04:07

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> A moge przywiezc ;-) Tylko na zlot jakiego PRK?

> Pzdr,
> IN_(nie ma to jak buleczki drozdzowe zrobione na ognisku, siweze i pachnace,
> pieczone na kijku)

Oczywiście, pl.rec.kajaki (choć babski spływ bardziej mi pasuje - może będzie
bliżej Sz-na), chłopaki się ucieszą.
Gośka

1. Data: 2004-12-03 22:15:34

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:

> Genialny pomysl! Dzieki, na pewno zrobie wkrotce, jak tylko mi sie indyk
> skonczy:)))
>
> Magdalena Bassett

No powiem ze dla mnie to pycha i nieskromnie dodam ze rodzince
smakowalo. Mam nadzieje ze jak zrobisz to sie podzielisz wrazeniami :)
Smacznego!

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-12-03 22:31:34

Od: "maja" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości
> No powiem ze dla mnie to pycha i nieskromnie dodam ze rodzince
> smakowalo. Mam nadzieje ze jak zrobisz to sie podzielisz wrazeniami :)
Ale Ona bedzie tego indyka to jeszcze przetwarzała przez dwa tygodnie, a
potem chipsy i solone orzeszki w pudełkach od zapałek. Schab to bedzie
gdzies późnym latem.
m.

1. Data: 2004-12-04 00:55:42

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja napisał:
> [...]
>
> Ale Ona bedzie tego indyka to jeszcze przetwarzała przez dwa tygodnie, a
> potem chipsy i solone orzeszki w pudełkach od zapałek. Schab to bedzie

a co jestes u Magdy na garnuszku? :>

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl
* http://www.grupa.szantymaniak.pl/?walkie!
* Nawet ząb bywa wstawiony!

śledzie "niebo w gębie"-poszukuje przepisu
wasze wystrzałowe ,popisowe dania imieninowe?
jaki kupić robot kuchenny do 450 zł ?
Mikrofala - teflonowana = zdrowsza?
A propos 'pierniczków Anki'