schab w miodzie na ostro

1. Data: 2000-03-02 10:23:31

Temat: Re: Odp: schab w miodzie na ostro
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Marcin_Sobo=F1?= napisał(a):

> <...>.
> Nienawidzę miodu.
>
> --
>
> Pozdrawiam
> Marcin Soboń

Bracie!!!
Niech Cię uścisnę!!! Nareszcie ktoś, kto tak jak ja nienawidzi miodu! A
komukolwiek to powiem, każdy stuka się w głowę i poucza, i przekonuje, i
namawia, i zrozumieć nie może...
Podczas gdy herbata słodzona miodem i tzw. miodowniki - ciasta na miodzie, to
dla mnie największe paskudztwa świata.
Masz we mnie wiernego druha!

Joanna

1. Data: 2000-03-02 10:57:40

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a):

> Przyłšczam się
> sadyl
>
> PS: jakby były wakaty to mogę się też przyłšczyć do nienawistników (?) sezamu,
> wiórków kokosowych i frutti di mare :))

Jeśli mowa o frutti di mare, to już masz wspólnika - mnie!
A może ktoś - tak jak ja - nienawidzi imbiru?
I poza tym - witaj w klubie "nieznośników miodowych". :)))))

Joanna

1. Data: 2000-03-02 10:59:58

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Harasym napisał(a):

> TAK TAK TAK po siedmiokroc!!!
> Jak to dobrze, ze sa jeszcze tacy ludzie jak Wy.
> Mnie sam zapach miodu przyprawia o torsje.
> Kazdy dodatek w ciescie wykryje, jakas taka waska specjalizacja.
> A jak widze jak ktos z luboscia zajada miod na chlebie to mdle z obrzydzenia
> :)))
>
> Serdeczne lapkowstrzasy :))
> Joanna
> PS. Czyzby to zalezalo od imienia?;)))
> PS2. Ale te lyzki do miodu to mi sie nawet podobaja :)))))

HIP HIP HURA!
Górą "nieznośnicy miodu"!!!
Co do łyżek do miodu - święte słowa, szkoda że nie nadają się do niczego
innego... A może by tak do syropu klonowego? Ale chyba nie, bo on jest bardziej
płynny.
Buziaki niemiodowe.

Joanna

1. Data: 2000-03-02 16:49:32

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miodzik dobrym jest i basta. Wiorki lubie, za robale morskie dalabym sie
sprzedac. Moze istnieja jakies "fenotypy", ze jak nie lubisz miodu to
uweilbiasz krwista wolowine itd. Jak na razie uznaje sie za Twoj kulinarny
negatyw ;-)
Herbatka

1. Data: 2000-03-02 20:12:22

Temat: Odp: Odp: schab w miodzie na ostro
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co do łyżek do miodu - święte słowa, szkoda że nie nadają się do niczego
> innego... A może by tak do syropu klonowego? Ale chyba nie, bo on jest

Ale mi Was szkoda:))) A mniodek to jest to co misie i tygryski lubia
najbardziej:)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-03 09:10:44

Temat: Re: schab w miodzie na ostro
Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

tea <b...@d...com.pl> wrote:
> [...]
> sprzedac. Moze istnieja jakies "fenotypy", ze jak nie lubisz miodu to
> uweilbiasz krwista wolowine itd. Jak na razie uznaje sie za Twoj kulinarny
A ja uwielbiam i miodzik, i krwistą wołowinę. Mutacja? :-)

Anetek (krewetki też! :-))
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-03-03 09:33:06

Od: Ewa Pawelec <e...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran <b...@c...cern.ch> wrote:
> A ja uwielbiam i miodzik, i krwistą wołowinę. Mutacja? :-)
> Anetek (krewetki też! :-))
No tak. Bliźniactwa to do siebie mają :) Ja tylko zgłaszam, że zasadniczo
chcę te dwa oddzielnie :>

EwaP
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2000-03-21 10:21:56

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> wstukal(a) pracowicie:

> [...]
> namawia, i zrozumieć nie może...
> Podczas gdy herbata słodzona miodem i tzw. miodowniki - ciasta na miodzie, to

*plonk*

Antek Goldstein
--
___/___ : I W miarę możliwości traktuj każdego nowo I
< 102 >======= I poznanego jak złośliwego głupca. I

1. Data: 2000-03-21 10:25:14

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran <b...@c...cern.ch> wstukal(a) pracowicie:
> A ja uwielbiam i miodzik, i krwistą wołowinę. Mutacja? :-)

> Anetek (krewetki też! :-))

No, ja krewetki jeno lubię. ;-))
Wolę krwiistą wołowinkę.
(i flaki z dzika smażone w żubrzym sadle. Z miodem. ;-)))

Goldie, wspominając niezapomniany wieczór we Fliku w Warszawie
(gdzie i krewetki, i medalion (ach! ach!) z polędwicy się pochłonęło)
--
___/___ : I Sam sobie plonkiem, hihotem, licznikiem. I
< 102 >======= I I

1. Data: 2000-03-21 17:15:13

Temat: Re: Odp: Odp: schab w miodzie na ostro
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski napisał(a):

> Ale mi Was szkoda:))) A mniodek to jest to co misie i tygryski lubia
> najbardziej:)
>
> Przemyslaw Koziarski

Nic podobnego!!!
Tygryski lubią tran!!!
(Mam Tygrysa, to wiem, co mówię). I proszę tu bez takich prowokacji!

Joanna

czytam Was
Witam...
Ryba w śmietania