schematy owoców poszukiwane

1. Data: 2002-10-25 12:14:00

Temat: schematy owoców poszukiwane
Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczęta i chłopaki :)
Mmam pytanko, a właściwie prośbę :))))
Poszukuję schematów do takich owoców
http://www.stoneycreek.com/books/bk244.htm
Chodzi mi o jak najlepszą jakość, bo mam jedną wersję schematów, ale na nich
prawie nic nie widać, nie pomaga nawet wyostrzanie, po którym wydruku jest
oczywiście wyraźniejszy, ale i tak nieczytelny.
Może ktoś ma oryginały albo lepsze od moich skany.
Strasznie mi sie one podobają, pięknie pasowały by na obrazeczki do mojej
kuchni :)
Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-10-25 12:24:26

Temat: Re: schematy owoców poszukiwane
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <o...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może ktoś ma oryginały albo lepsze od moich skany.
> Strasznie mi sie one podobają, pięknie pasowały by na obrazeczki do mojej

Hmmm, cos mi dzwoni ....
Sprawdzę na dysku w domku, ale nic nie obiecuję ;-)))

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-31 10:13:16

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nich
>
> Hmmm, cos mi dzwoni ....
> Sprawdzę na dysku w domku, ale nic nie obiecuję ;-)))

To ja tez poprosze

Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

cos dla maluszka