schudnąć...

1. Data: 2004-09-02 11:08:18

Temat: Re: schudnąć...
Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Sep 2004 13:10:39 +0200, Edyta Szajnóg
<e...@n...com.pl> wrote:

> Witam,
> mam pytanie odno?nie ró?nych preparatów wspomagaj?cych odchudzanie. Który
> polecacie i co trzeba robiae aby dzia?a?y jak najskuteczniej? Jem teraz
> tylko
> warzywa i owoce i bior? chitosan. Ale on wi??e t?uszcze z dostarczane w
> posi?kach, a ja jedz?c owoce nie jem t?uszczy. Czy warto wi?c braae co?
> takiego?
>
> Edyta

po piersze: nie warto zupelnie eliminowac tluszczy z diety...

1. Data: 2004-09-02 11:10:39

Temat: schudnąć...
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie odnośnie różnych preparatów wspomagających odchudzanie. Który
polecacie i co trzeba robić aby działały jak najskuteczniej? Jem teraz tylko
warzywa i owoce i biorę chitosan. Ale on wiąże tłuszcze z dostarczane w
posiłkach, a ja jedząc owoce nie jem tłuszczy. Czy warto więc brać coś
takiego?

Edyta

1. Data: 2004-09-02 11:33:21

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warzywa i owoce i biorę chitosan. Ale on wiąże tłuszcze z dostarczane w
> posiłkach, a ja jedząc owoce nie jem tłuszczy. Czy warto więc brać coś

pl.misc.dieta

--
pozdrawiam, misiczka

Nic się nie dzieje przypadkowo,
zawsze jest jakaś przyczyna i konieczność (Platon)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-09-02 11:40:46

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg wrote:
> [...]
> tłuszcze z dostarczane w posiłkach, a ja jedząc owoce nie jem
> tłuszczy. Czy warto więc brać coś takiego?

Nie dostarczając organizmowi tłuszczów, pozbawiasz go możliwości
wchłaniania niektórych witamin, może to prowadzić do ich niedoboru a w
efekcie do choroby. Lepiej skonsultuj swoją dietę z lekarzem.
Nieodpowiednie żywienie może prowadzić do wielu chorób - kilka kg więcej
przy tym to pestka. Jak skończysz dietę owocową i wrócisz do normalnego
sposobu żywienia, przytyjesz więcej.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-09-02 11:54:38

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> Jak skończysz dietę owocową i wrócisz do normalnego
> sposobu żywienia, przytyjesz więcej.

Czyli organizm zachowa sie zupelnie normalnie i potwierdzi smutna
prawde, ze zadna dieta-cud nie istnieje, a skutecznosc diet
odchudzajacych wynosi okolo 5%.
Albo sie zmieni styl zycia, w ten sposob dochodzac do fizjologicznie
prawidlowej wagi, albo bedzie sie jechalo na dietkach i bawilo w jojo ze
swoim organizmem, narazajac go na choroby krazenia, serca, cukrzyce i
wiele innych ciekawostek.

--
sveana

1. Data: 2004-09-02 11:56:55

Od: "zulu" <z...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> napisał:

> mam pytanie odnośnie różnych preparatów wspomagających odchudzanie.

Przede wszystkim - NTG.
-> pl.misc.dieta

> Jem teraz tylko warzywa i owoce i biorę chitosan. nie jem tłuszczy.

Kretyństwo. Aby schudnąć, nie należy przekraczać pewnej dawki tłuszczy
dziennie, ale wyeliminowanie ich z diety to samobójstwo.
Rok temu, raz w życiu stosowałam dietę - była to dieta kopenahska, dobra dla
ludzi mlodych i zdrowych. Oplacilo sie, trwale spadlam w BMI do 20. A ile tam
bylo tluszczy - befsztyki, salata z olejem, mniam mniam.
Polecam :)

Pozdr

zulu

1. Data: 2004-09-03 20:08:00

Od: Kasia Polanska <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-09-02 13:10, Użytkownik Edyta Szajnóg napisał:
> [...]
> warzywa i owoce i biorę chitosan. Ale on wiąże tłuszcze z dostarczane w
> posiłkach, a ja jedząc owoce nie jem tłuszczy. Czy warto więc brać coś

Mogę polecić jako wspomaganie przy odchudzaniu koncentrat ziolowy 100 %
do kąpieli,do tego automasaz preparatami XXL z firmy ATW.Metoda ta
wymaga samokontroli, samozapacia i systematyczności ale efekty są
rewelacyjne.Jezali nie znasz fimy do odsyłam na stronę www.atw.com.pl

kasia

(Wawa) kurs makijażu - gdzie?
Fenjal w W-wie