sciaganie porow

1. Data: 2004-08-25 19:00:21

Temat: sciaganie porow
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mozecie polecic jakis dobry krem sciagajacy pory lub maseczke?
Pozdr.
Magda

1. Data: 2004-09-01 21:04:20

Temat: Re: sciaganie porow
Od: Kasia Polanska <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-08-25 21:00, Użytkownik Magda napisał:

> Witam,
> Mozecie polecic jakis dobry krem sciagajacy pory lub maseczke?
> Pozdr.
> Magda

A jaki masz rodzaj skóry?
kasia

1. Data: 2004-09-01 21:35:10

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda:

> Mozecie polecic jakis dobry krem sciagajacy pory lub maseczke?

Niezle dzialanie zmniejszajace pory miala, przynajmniej u mnie
(30 lat, cera wrazliwa ze sklonnoscia do przesuszen i czasem
z wypryskami w strefie T), Neutrogena Visibly Refined na dzien.
Poza tym, ze zmniejsza pory, zauwazalnie wygladza koloryt
i ogolnie tak jakos... rozjasnia skore od srodka.

Zawiera (slabe) kwasy owocowe, ale ma SPF 15, wiec jesli juz
nie planujesz wakacji i przebywania dluzszy czas na dworze, to
chyba mozesz zaryzykowac. Jesli nie chcesz, jest tez wersja
na noc, chyba Dunia ja tu swego czasu zachwalala.

Aha - jest wydajny, ja kupilam tubke i zuzylam moze polowe na chyba
czterotygodniowa kuracje, potem odstawilam, bo sie zrobilo lato, teraz
przymierzam sie do wykorzystania reszty.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-09-02 14:32:26

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora