ściąganie skórki z papryki

1. Data: 2004-07-24 13:50:39

Temat: ściąganie skórki z papryki
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno Makłowicz w jakimś programie tego dokonał.
próbowałam ale nijak nie wychodzi jak to osiagnac? Da się?
TMK

1. Data: 2004-07-24 14:17:12

Temat: Re: ściąganie skórki z papryki
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

TMK wrote:

> Podobno Makłowicz w jakimś programie tego dokonał.
> próbowałam ale nijak nie wychodzi jak to osiagnac? Da się?
> TMK

Da sie. Zajrzyj tu:

http://tinylink.com/?SBHkByHvZj

1. Data: 2004-07-24 15:25:20

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podobno Makłowicz w jakimś programie tego dokonał.
> próbowałam ale nijak nie wychodzi jak to osiagnac? Da się?
> TMK

Wypestkowane i pokrojone na pół papryki wkładasz do piekarnika i "pieczesz"
aż skóra przysmalona, po wyciągnięciu wkładasz do zamykanego pojemnika lub
wrzucasz do woreczka, związujesz i niech tam sobie wystygną.

Po tych zabiegach skórka schodzi z łatwością.

Asieńka P.

1. Data: 2004-07-24 15:53:04

Od: v_ctor <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opalić nad ogniem albo mocno obsmażyć na patelni

1. Data: 2004-07-25 00:15:59

Od: "Matijaz" <mathias@nie_spamuj.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TMK" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Podobno Makłowicz w jakimś programie tego dokonał.
> próbowałam ale nijak nie wychodzi jak to osiagnac? Da się?
> TMK

Makłowicz piekl papryke na ruszcie do czasu az przypalil skore, nastepnie
zapakowal papryki do foliowego wora, ktory zakrecil na supel w ten sposob,
ze wor byl w calosci wypelniony powietrzem jak balon, i trzymal je tam kilka
minut, az wor caly zaparowal. Po wyjeciu z wora skorka schodzila jak ze
sparzonego pomidora.
Pozdro
Matijaz

1. Data: 2004-07-25 17:52:42

Od: "w4j" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wkładam 2-3 papryki do worka foliowego, szczelnie zawiązuję (albo zamykam
klamerką) i na 6 minut do mikrofalówki, pełna moc. Zostawiam w worku do
przestygnięcia - skórka schodzi bez większych problemów. Jeśli papryk jest
więcej - czas trzeba wydłużyć.

Ten sam sposób (zamknięty worek z folii w mikrofalówce) wykorzystuję do
"zmiękczania" liści kapusty na gołąbki - do worka wkłada się całą główkę.

Pozdrowienia!
- W.

1. Data: 2004-08-02 16:30:10

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

Matijaz pisze:

> [...]
> ze wor byl w calosci wypelniony powietrzem jak balon, i trzymal je tam kilka

Wystarczy papierowa torebka...

Pozdrawiam,

Zbyszek

--