ściskanie zębów

1. Data: 2001-10-25 15:54:27

Temat: ściskanie zębów
Od: "ania mucha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. Podczas snu bardzo mocno ściskam zęby( nie zgrzytam). Mam
wrażenie jakby mi miały zaraz wypaść.Trwa to już około 3 miesięcy. Staram
się nad tym w jakiś sposób zapanować, ale nie udaje mi się to. Czasami rano
mam ślady na palcach, ponieważ wkładam je sobie wtedy pomiędzy zęby. Proszę
o poradę!!!!! Może powinnam się udać do lekarza? Słyszałam, że może to być
na tle nerwowym. Przyznaję, że nie mam zbyt spokojnego zycia, ale czy może
to być tego przyczyną?

2. Data: 2001-10-25 17:29:31

Temat: Re: ściskanie zębów
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej do lekarza. i to szybko + skierowanie do specjalisty
neurologa

3. Data: 2001-10-25 19:52:59

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tle nerwowym. Przyznaję, że nie mam zbyt spokojnego zycia, ale czy może

odpowiedzialas sobie na pytanie... :-)

stres przede wszystkim - do tego, zeby zapobiec skutkom zgrzytania
(patologiczne starcie zębów) mozesz udac sie do stomatologa, ktory zrobi
gustowną plytke zgryzową z przeźroczystego akrylu (nie bedzie jej widac) i
przez to zaapobiegnie dalszemu scieraniu zębów...

pozdrowienia

adam

4. Data: 2001-10-26 09:42:52

Od: Konrad 'kaspy' Palczynski <k...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania mucha wrote:

> [...]
> na tle nerwowym. Przyznaję, że nie mam zbyt spokojnego zycia, ale czy może

Ja tez sciskam. I to tak ze jak sie budze z okropnym bolem glowy to
czuje jezykiem ze wszystie zeby mam na jednje linii - dopiero po kilku
godzinach odzyskuja swoje poprzednie polozenie. I raczej sie nie mam
powodow do stresowania sie (no, moze poza paniami w dziekanacie :)

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------

5. Data: 2001-10-27 09:58:32

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Oct 2001, ania mucha wrote:

> na tle nerwowym. Przyznaję, że nie mam zbyt spokojnego zycia, ale czy może
> to być tego przyczyną?

tak moze byc, ew. konsultacja neurologa zanim udasz sie do psychologa
moglaby byc przydatna

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

rektoskopia
Bezplatne badania od prywatnego lekarza?
zwichnięcie stawu
Rwa Kulszowa
astma