sennosc po jedzeniu

1. Data: 2002-08-04 19:47:12

Temat: sennosc po jedzeniu
Od: "Zhan" <a...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

Czasem po zjedzeniu posilku (nie zawsze bardzo obfitego) czasem po czyms slodkim
ogarnia mnie
potworna sennosc. Ostatnio prawie zasnalem po lodach, niestety bylem w towarzystwie
:(
Co to moze byc? Cukier, cisnienie czy cos i nnego?

Artur

2. Data: 2002-08-05 16:07:17

Temat: Re: sennosc po jedzeniu
Od: "^-NufC-^" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Co to moze byc? Cukier, cisnienie czy cos i nnego?

Hmm... wiec mozliwe ze cukier Ci skacze bo "obfitym w cukry" jedzeniu..
zbadaj poziom cukru we krwi na czco... jezeli sikasz tez czesto i obficie to
juz na 100% masz niedobry cukier... Sprawdz to i daj odpowiedz !

3. Data: 2002-08-09 19:48:29

Od: "SC" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zhan" <a...@1...cc> napisał w wiadomości
> Czasem po zjedzeniu posilku (nie zawsze bardzo obfitego) czasem po czyms
slodkim ogarnia mnie
> potworna sennosc.
> Co to moze byc? Cukier, cisnienie czy cos i nnego?

Jeżeli zażywasz/łeś jakieś lekarstwa np. kortykosteroidy, to może być
cukrzyca.
Ostatnio, jak miałem podobne objawy to zabrakło skali w glukometrze ;)

Pzdr
Sławek

gdzie dobry specjalista
gorączka po kleszczu
Akomodacja(??) galki ocznej.
Przedluzajaca sie zoltaczka u noworodka
na co przepisuje sie luteine? czy to lek na raka? pomozcie!!!!