sens mego istnienia :(

1. Data: 2000-11-15 22:03:17

Temat: sens mego istnienia :(
Od: "Margo" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zwracam sie do grupy z pytaniem - jakie sa typowe objawy glebokiej
depresji??
Dlaczego pytam - poniewaz sama siebie nie rozumiem :(
Ostatnio gnebia mnie mysli samobojcze - dosyc bliskie rozwiazania - jeszcze
dwa lata temu tego nie bylo.
Obecna sytuacja - osoba zblizajaca sie do 30 , samotna , bez szans na milosc
(calkowicie zauroczona mezczyna , ktory ma juz ustabilizowane zycie ) ,
nadwrazliwa wewnetrznie , pracujaca w zawodzie i studiujaca pokrewny
kierunek - wlasciwie bez przekonania - chyba spelnialam na poczatku marzenia
ojca - teraz jestem bez przekonania - calkowicie "wypalona" ,
brak satysfakcjonujacej pracy ; brak mozliwosci zmian ; ogromny strach przed
ludzmi i przed wyzwaniami => ogolnie mowiac calkowite dno .

czy jest mozliwie ze zyjac w przedluzajacym sie stresie - cos sie we mnie
wypalilo?

M.

1. Data: 2000-11-15 22:25:38

Temat: Re: sens mego istnienia :(
Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Margo na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Obecna sytuacja - osoba zblizajaca sie do 30 , samotna , bez szans na milosc
>(calkowicie zauroczona mezczyna , ktory ma juz ustabilizowane zycie ) ,

Najprostsza odpowiedz i najtrudniejsza rzecz do zrealizowania -
zapomniec..
Czas jest najprostsza rzeczą jaka nas otacza a jednak dziala cuda.

>czy jest mozliwie ze zyjac w przedluzajacym sie stresie - cos sie we mnie
>wypalilo?

Owszem, ale zapewnie nie do konca tylko Ty o tym nie wiesz...

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

... You'll never walk alone with schizophrenia.

sens mego istnienia :(
NLP
cos.... na poprawe humoru ;) [dlugie]
asertywnosc - ksiazki