ser carski

1. Data: 2008-11-04 18:02:05

Temat: ser carski
Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzecznie się pytam grupowiczów gdzie mogę kupić w Warszawie Ser Carski z
Hajnówki? Naczytałem sie o walorach smakowych tegoż i szukam ale bez
powodzenia.

2. Data: 2008-11-04 21:40:54

Temat: Re: ser carski
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:
> Grzecznie się pytam grupowiczów gdzie mogę kupić w Warszawie Ser Carski z
> Hajnówki? Naczytałem sie o walorach smakowych tegoż i szukam ale bez
> powodzenia.

http://www.wrotapodlasia.pl/pl/podlaska_marka_roku/e
dycja_2006/pomysl/Ser_dojrzewajacy_%E2%80%9ECarski%E
2%80%9D_(Okregowa_Spoldzielnia_Mleczarska_w_Hajn%C3%
B3wce).htm

podr. Jerzy

3. Data: 2008-11-05 06:26:21

Od: P <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GDzie można kupić w Warszawie tego nie wiem ale potwierdzam, że to
wyśmienity ser za rozsądną cenę. Taki twardawy i może zastąpić Parmezan czy
Grana Padano.

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

4. Data: 2008-11-05 20:00:47

Od: "gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> GDzie można kupić w Warszawie tego nie wiem ale potwierdzam, że to
> wyśmienity ser za rozsądną cenę. Taki twardawy i może zastąpić Parmezan
> czy Grana Padano.

moze pierwsze serie tak.. teraz malują ten ser jakims swiństwem i strasznie
wali jakimś plastikiem,
i imho ten ser teraz zrobił się bardzo gorzki..

kuchnia czeska
Śniadanie
Kolacyjka
WYKSZTALCIUCHY - CHUNIJNE ZBUKI
spody do pizzy z mąki z pełnego przemiału