serce - problem?

1. Data: 2003-09-17 08:53:34

Temat: serce - problem?
Od: "neurosis" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie wiem czy to odpowiednia grupa ale sprobuje
Zauwazylem u siebie pewne zjawisko - po naglym przebudzeniu ze snu (np. z
tzw popoludniowej drzemki) serce wali mi jakby chcialo wyskoczyc z piersi -
i nie mam tu na mysli czestotliwosci skurczow (bo ta jest w miare normalna a
nawet nieco nizsza niz "standardowa") tylko ich "sile" (sorry - nie znam
fachowej nomenklatury)
To "mocne bicie" przechodzi po paru chwilach i w zasadzie nie powoduje
zadnych komplikacji w postaci np. zlego samopoczucia
Zastanawia mnie jedynie dlaczego po przebudzenia wystepuje taki wlasnie
objaw - dodam ze nie ma to zwiazku z tym co mi sie sni (stany lekowe wiec
odpadaja :)
Czy to normalne?
Bede wdzieczny za wszelkie informacje
pozdrawiam
n.

PS
Jesli ma to jakies znaczenie to mam 24 lata i zadnych problemow z sercem