serduszka cd.

1. Data: 2005-02-07 22:10:10

Temat: serduszka cd.
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Uciekło mi to troszkę, ale sobie przypomniałam ;)
Przyszła odpowiedź z WOŚP w sprawie serduszek:

> [...]
> przedmiotow ofiarowanych nam na licytacje, co powoduje, ze fizycznie
> nie jestesmy w stanie wszystkich ich wystawic. Proponujemy zatem po
> zakonczeniu akcji wystawiac te serduszka samodzielnie, masowo, ale we
> wlasnym zakresie, my po prostu nie bedziemy ich w stanie wszystkich
> wystawic.
>
> Dziekujemy i pozdrawiamy
> ==================================================== Fundacja Wielka
> Orkiestra Świątecznej Pomocy ul. Niedźwiedzia 2a; 02-737 Warszawa
> Tel. /22/ 852-32-14, 852-32-15, Fax.: /22/ 852-07-52 Strona www:

Jednym słowem myślę, że w takim wypadku możemy zrobić dwie rzeczy: albo
każda z nas wystawi swoje serduszka na aukcji sama, albo zmówimy się po
kilka (miastami?) i będziemy wystawiać wspólnie po kilka serduszek.
Oczywiście obie wersje można zrobić równolegle ;) Może część serduszek
uda się wystawić na lokalnych finałach- to chyba też dobry pomysł :)
Nadal proponuję zrobienie stronki (tzn. ona prawie gotowa już jest ;) )
z informacjami (bo w końcu może ktoś z netu będzie chciał się przyłączyć
:) ) i jeśli chcecie się chwalić (pewnie będzie czym :) )- z galerią.

To tyle na razie w tej sprawie :)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-02-08 13:44:43

Temat: Re: serduszka cd.
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

To może wybrać co większe miasta i podesłać na aukcje w tych miastach.
Zrobić jak za dawnych czasów rejonizację i niech serduszka bedą licytowane
równocześnie w całej Polsce w mniejszych porcjach.
Gocha

gdzie w W-wie Basak i Hemera
[szydełko] Serwetka
Witraże