serum Avonu

1. Data: 2002-09-10 12:57:17

Temat: serum Avonu
Od: "kameljanda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po dłuższym czasie :-)
Mam tenże specyfik, czyli żel pod oczy Źródło Młodości, którymże uraczył
mnie ślubny i się zastanawiam, czy koniecznością jest używanie już przed
30-dziestką takich kosmetyków.
W zasadzie kremów do twarzy używam wyłącznie zimą i to tylko wychodząc na
mróz z domu.
Obawiam się, że zbyt wczesne używanie tego typu kosmetyków rozbestwi moją
serę i później będzie zawsze nie nasycona. ;-) Nie wiem co z tym kremikiem
zrobić :-(

--
Małgorzata: pisząc do mnie 'usuntonimzginiesz'
ze stolicy Kociewia-Starogardu Gdańskiego

1. Data: 2002-09-10 16:42:55

Temat: Re: serum Avonu
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kameljanda" wrote:

> [...]
> Obawiam się, że zbyt wczesne używanie tego typu kosmetyków rozbestwi
> moją serę i później będzie zawsze nie nasycona. ;-) Nie wiem co z tym

Mnie mówili ze po 25 roku zycia to juz trzeba, bo jak skoncze 40 to sie w
lustrze nie poznam ;-)
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 16:50:14

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Csirke" wrote:

> Jedna konsultantka z Avonu powiedziala mi, ze czasem warto zastosowac
> profilaktycznie nieco mocniejszy specyfik. Profilaktycznie, czyli
> zuzywajac 1 opakowanie badz nawet tylko pol (1/2), drugie pol
> zostawiajac sobie na "za rok" ( -> długi termin waznosci). Ponoc ma
> to dzialanie stymulujace dla komorek, ktore pobudzone zaczynaja
> lepiej pracowac, zas okres uzywania kremu jest wowczas zbyt krotki,
> by mogly sie "rozleniwic".

Ja bym połówki opakowania nei zostawiała na za rok, bo po otwarciu, termin
waznosci na niewiele sie zdaje, bo bakterie i tak sie dostaną do środka, i
będą robić swoje. Szkoda ryzykowac.
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 17:01:16

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

komorek, ktore pobudzone zaczynaja lepiej pracowac, zas okres uzywania kremu
jest wowczas zbyt krotki, by mogly sie "rozleniwic".

Pozdrawiam
Csirke

1. Data: 2002-09-10 17:45:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Sep 2002 14:57:17 +0200, kameljanda
<k...@p...onet.pl> wrote:
: Obawiam się, że zbyt wczesne używanie tego typu kosmetyków rozbestwi moją
: serę i później będzie zawsze nie nasycona. ;-) Nie wiem co z tym kremikiem
: zrobić :-(

to podobno mity, z tym rozleniwianiem cery. jesli kremik ci sluzy, to uzywaj
i sie nie przejmuj.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-11 03:58:13

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kameljanda" napisał w wiadomości
> Mam tenże specyfik, czyli żel pod oczy Źródło Młodości, którymże uraczył
> mnie ślubny i się zastanawiam, czy koniecznością jest używanie już przed
> 30-dziestką takich kosmetyków.

Ten żel jest dedykowany osobom po 25 roku życia, więc zaszkodzić nie
powinien.
A z innej beczki - kosmetyczka mi tłumaczyła, że co jak co ale na skórę pod
oczami to trzeba zdecydowanie bardziej uważać. I o ile dziewczyna 20 letnia
może sobie kremik pod oczy używać co jakiś czas, to jak już widzi jakieś
zmarszczki to sama sobie będzie winna jak nie będzie używać codziennie.

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2002-09-11 12:07:36

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kameljanda wrote:

> Witam po dłuższym czasie :-)
> Mam tenże specyfik, czyli żel pod oczy Źródło Młodości, którymże uraczył
> mnie ślubny

Sprawdz czy nie wywoluje alergii- kosmetyki o zbyt zmasowanym dzialaniu
potrafia wysuszac badz przetluszczac skore jak tez i mocno uczulac. Ja
raz spróbowalam kompleksu ujedrniajacego pod oczy- efekt byl oplakany,
zreszta pisalam o tym na grupie.
pzdr
agi

1. Data: 2002-10-09 15:25:58

Od: "kameljanda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję :"-) lepiej późno niźli wcale.
Niestety u mnie nie sprawdziło się owo serum po oczy :'-( Efekt jest taki,
że skóra rzeczywiście gładka i lekko napięta ale widocznie jest to za silny
specyfik jak dla mnie, ciągle bowiem miałam problemy ze wzrokiem.
Oczy mi "latały" i już myślałam, że to z przemęczenia od patrzenia w monitor
przykładowo. Ale odstawiłam i "efekty" przeminęły.

--
Małgorzata

Uda- jak wyszczuplić?
Alantoina i pantenol..