serwetki z wykonczonymi brzegami - gdzie kupić?

1. Data: 2008-12-06 08:54:44

Temat: serwetki z wykonczonymi brzegami - gdzie kupić?
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Prostokatne sama robie, ale owalne i okragle to calkiem
inna para kaloszy. Chodzi o tak przygotowana do dalszej ,,obróbki" serwetke.
http://www.be-stitchedstore.com/shopexd.asp?id=29&bc
=no
Czy oprocz tego zrodla odkrył ktoś jakies inne, nie tak odlegle?
Wydawalo mi sie ze na sewadnso kiedys widzialam, ale teraz nie moge znalezc.
A moze ktos opanowal technike tak perfekcyjnego obrabiania owali i kolek?

2. Data: 2008-12-06 10:04:32

Temat: Re: serwetki z wykonczonymi brzegami - gdzie kupić?
Od: Kaska27s <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-12-2008 o 09:54:44 Grazyna <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> znalezc.
> A moze ktos opanowal technike tak perfekcyjnego obrabiania owali i kolek?

kwiatek i kwadrat jest tu
http://www.swiathaftu.pl/index.php?catId=7259&sort=0
&asc_desc=1&pos=6
pozdrawiam kasias

3. Data: 2008-12-07 18:01:27

Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj trafiłam na kwadraty, gwiazdki i 8-kąty

4. Data: 2008-12-09 13:11:32

Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zamotane.pl/index.php?cat_id=165 tu znalazłam.

spódniczkowe dziewczyny