serwisy randkowe

1. Data: 2004-04-04 11:16:01

Temat: serwisy randkowe
Od: "Darek Radomski" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do Was serdeczna prosbe. Czy ktos z Was mial jakies doswiadczenia z
serwisami randkowymi? Zastanawia mnie czy jest to dobre miejsce na poznanie
kogoss bliskiego, uprzednio przyznajac sie do swojej niepelnosprawnosci.Czy
raczej fakt ten bedzie "odstraszal" potencjalnych zainteresowanych.
Pytam bardzo powaznie
Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2004-04-04 13:06:47

Temat: Re: serwisy randkowe
Od: "Pearl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Radomski" <K...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
niepelnosprawnosci.Czy
> raczej fakt ten bedzie "odstraszal" potencjalnych zainteresowanych.

Znowu Cię wzięło? :)
Stare metody zawiodły?

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

3. Data: 2004-04-04 16:42:08

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisal:

>Znowu Cię wzięło? :)
>Stare metody zawiodły?

Tak to bywa na wiosne ze chormony silniej pracuja
- pszczolki miodek zbieraja, a motylki kwiatki zapylaja :-)

bzyt bzyt... bzyt...

pozdrawiam wiosennie
Arek

Cudowne uzdrowienie lekarza orzecznika ZUS
troche usmiechu w poscie cd..
Zamienię wózek elektryczny na lekki aktywny szer. 42-44 do 12 kg.
post roku
troche usmiechu w poscie