sex

1. Data: 2003-05-30 11:26:14

Temat: Re: Seks [Re: sex]
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> kohol:
>
> Ty kohol? Nie wiesz? :))

:)))

> Moze masz specyficzne podejscie do spraw m-d? ;)

Pewnie tak... W normalnym modelu ma się męża od seksu i przynoszenia
pieniążków, a od gadania i spędzania razem czasu nie-na-seksie ma się
przyjacółki ;)
Ciekawe co na to moi dziadkowie - czy dla nich bycie razem to przede wszystkim
seks? Aha, nie wzięłam pod uwagę, że oni mogą nie być dorośli... :D

kohol

1. Data: 2003-05-30 11:35:27

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> [...]
> Ciekawe co na to moi dziadkowie - czy dla nich bycie razem to przede
> wszystkim seks? Aha, nie wzięłam pod uwagę, że oni mogą nie być

Kiedys zastanawialem sie jak to jest z tym 'przede wszystkim' seksem
w zwiazku, no i wymyslilem taki 'problem':

OK, ale co wtedy jak jedno z partnerow np skreci se noge w pachwinie,
albo cokolwiek innego (np ciaza) co obiektywnie uniemozliwi 'przede
wszystkim' sekszenie sie?

No wlasnie, to ja chyba tez jestem... jak to bylo? niedojrzały czy
niedorosły...?
qrcze! :)))

Czarek

1. Data: 2003-05-30 11:35:31

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie tak... W normalnym modelu ma się męża od seksu i przynoszenia
> pieniążków, a od gadania i spędzania razem czasu nie-na-seksie ma
się
> przyjacółki ;)

Pogadać można "przed" i "po" (to dwa razy) a nie "zamiast" (to tylko
raz(!) )

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-05-30 11:40:55

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> albo cokolwiek innego (np ciaza) co obiektywnie uniemozliwi 'przede
> wszystkim' sekszenie sie?

Ty to masz problemy z problemami - ciąża uniemożliwia seks ;-))))))

8 godz przed porodem matka mojego dziecka wymusiła na mnie seks (no
specjalnie to się nie opierałem)

Qwax

1. Data: 2003-05-30 11:56:32

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> 8 godz przed porodem matka mojego dziecka wymusiła na mnie seks (no
> specjalnie to się nie opierałem)

Ha! Toż to czynnik przyspieszający! Podobnie jak czerwone wino!
Te czynniki często chodzą w parze ;)

kohol

1. Data: 2003-05-30 12:08:33

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax:
> ... ciąża uniemożliwia seks ;-))))))

Moze nie dokladnie o to chodzi, ale w pewnym sensie jak najbardziej. :)

> 8 godz przed porodem matka mojego dziecka wymusiła na mnie
> seks (no specjalnie to się nie opierałem)

8 godzin po urodzeniu tez miala ochote wymusic? ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-05-30 16:08:01

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-30 13:01, k...@p...onet.pl napisała:
> To ja jestem niedojrzała czy niedorosła?
> Bo u nas bycie razem to nie przede wszystkim seks.

Nie chciałbym być pomrocznowidzem i się wypowiadać.
Ale na podstawie Twojego zaprzeczenia "nie przede wszystkim seks"
można by się pokusić o diagnozę pewnej niedojrzałości przejawiającej
się zaprzeczaniu rzeczywistości... ;))

Czy "nie przede wszystkim seks" to widać jak na dłoni.

1.
Całe nasze zainteresowanie drugą osobą ma podłoże seksualne, zaprzeczysz?

2.
Są całe rzesze par, które prezentują makabrę we wszystkich dziedzinach,
ale seks im wychodzi i... ich związki trwają latami.
Natomiast przykłady utrzymywania się długoletnich związków, w którym
seks kuleje, są wyjątkowe.

3.
Co gwałtownie i natychmiast rozbija związki?
To, że partner pomoże koleżance? Umyje jej samochód, zrobi jajecznicę na
śniadanie, odbierze dzieciaki z przedszkola?
Czy też to, że będzie miał seks na boku?
O! Wtedy od razu wielki wrzask - zdradził! I wszystko nagle idzie w kąt
i przestaje się liczyć - uczucie, przeszłość, wspólne życie, majątek, dzieci.
No, ale przecież to "nie przede wszystkim seks" ... tak ? ;))

pozdrawiam
Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-05-30 21:44:56

Temat: Re: sex
Od: Piotr Turkowski <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ziemiomorze wrote:

> [...]
> namietnosci, intymnosci i zaangazowania. Namietnosc to nie tylko seks, ale
> rowniez wszelkie sprawy zwiazane z bliskoscia cielesna, intymnosc
> najprosciej mozna okreslic jako 'czula przyjazn' a zaangazowanie to cale
> zaplecze spoleczno - materialne zwiazku (dzieci, psy i koty, wspolni
> przyjaciele, wspolny dom i samochod).
> Smutne statystyki wskazuja, ze pierwsza krzywa opada najwczesniej, druga -
> po 7-11 latach, trzecia wzrasta a potem utrzymuje sie na stalym poziomie.
> Wiec tak - moze istniec zwiazek bez seksu, czemu nie. Zalezy, co komu

Ja poproszę o jakieś odniesienie do literatury, chcę o tym poczytać!!

PS. Ja piszę serio, proszę o te tytuły.

Piotr 'Phoenix' Turkowski

1. Data: 2003-05-30 21:58:33

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Turkowski <p...@m...pl> napisał(a):

> Ja poproszę o jakieś odniesienie do literatury, chcę o tym poczytać!!
> PS. Ja piszę serio, proszę o te tytuły.

np.:,,PSYCHOLOGIA MIŁOŚCI. Intymność - Namiętność - Zaangażowanie"
Bogdan Wojciszke

1. Data: 2003-05-31 07:54:54

Od: Piotr Turkowski <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

puesto wrote:

> np.:,,PSYCHOLOGIA MIŁOŚCI. Intymność - Namiętność - Zaangażowanie"
> Bogdan Wojciszke

Dziękuję serdecznie.

Piotr 'Phoenix' Turkowski

Grupy Wsparcia - PODSTAWY PRAWNE
debil
KURATOR??????????
seks jest zwierzecy, a mezczyzni to zwierzeta !!!
Słyszeliście coś o samobójstwach w Gliwicach??