siac czy nie siac? oto jest pytanie

1. Data: 2004-10-17 14:20:02

Temat: Re: siac czy nie siac? oto jest pytanie
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna teraz siac w ogrodzie roslinki jednoroczne i inne, np.
> macierzanke, lawende? kiedy jest na to najlepsza pora?
>
> pozdrawiam, Ata

Ata, dzięki za pytanie :-) Czekam na odpowiedź razem z Tobą
Pozdrowienia
Gosia

---

2. Data: 2004-10-17 14:57:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy mozna teraz siac w ogrodzie roslinki jednoroczne i inne, np.
> macierzanke, lawende? kiedy jest na to najlepsza pora?
>
> pozdrawiam, Ata

Nie dam się nabrać :-)))

Pozdrawia bez podpuchy boletus

3. Data: 2004-10-17 15:17:48

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna teraz siac w ogrodzie roslinki jednoroczne i inne, np.
> macierzanke, lawende?
>
> pozdrawiam, Ata

O ile dobrze wiem to nie są jednoroczne :-/

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-10-17 16:16:59

Temat: siac czy nie siac? oto jest pytanie
Od: "Ata" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

5. Data: 2004-10-17 16:22:46

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ponawiam pytanie - kiedy sie sieje? Mozna teraz? Kompletnie sie na tym
nie
> znam, wiem tylko, ze jesien to dobra pora na sadzenie, ale czy siew
tez...?

> Ata

A czy te nasiona są z Twojej hodowli czy kupne ?
Chodzi mi o to czy są "przemrożone" ...
Niemniej jednak jednorocznych nie siej, zaczekaj na wiosnę z robotą.

Serdecznie Miłka

6. Data: 2004-10-17 17:06:41

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ata" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> Kupne oczywiscie, kupne - ja jeszcze wlasnej hodowli nie mam, wlasciwie to
> nic nie mam poza nagim kawalkiem ziemi... Wiec na wiosne siac (macierzanke
> tez?), czyli np. kwiecien bedzie dobry?
>
> Ata
Hej:)
na każdej torebce z nasionami podany jest termin siewu, po prostu trzeba
poczytać.
Smutno ostrzegam że nie wszystko wschodzi, u mnie np.posiane zgodnie z porą
kocimiętka ,przetacznik i sasanki - nic z tego nie wzeszło:(
Pzdr zawiedziona Kuleczka

7. Data: 2004-10-17 18:04:08

Od: "Ata" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> O ile dobrze wiem to nie są jednoroczne :-/

No bo nie sa - wchodza w sklad dzialu "i inne" :-)

8. Data: 2004-10-17 18:49:04

Od: "Ata" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-10-17 20:34:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

| na każdej torebce z nasionami podany jest termin siewu, po prostu trzeba
| poczytać.

Jednoroczne lepiej wiosną. To reguła ogólna.

| Smutno ostrzegam że nie wszystko wschodzi, u mnie np.posiane zgodnie z
porą
| kocimiętka ,przetacznik i sasanki - nic z tego nie wzeszło:(

Sasanki z kupnych nasion miały prawo nie wzejść. Kocimiętkę mam z nasion
kupnych. A jakiej firmy były to nasiona?
Do Aty: macierzanki też wysiewać wiosną, a lawendę dobrze byłoby
stratyfikować. Czy Ty już kupiłaś nasiona, czy dopiero planujesz zakupy
wiosną?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-10-17 20:47:49

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sasanki z kupnych nasion miały prawo nie wzejść. Kocimiętkę mam z nasion
> kupnych. A jakiej firmy były to nasiona?
> Pozdrawiam, Basia.

hm...nie pamiętam ale torebki mam na działce, to odszukam i ci odpowiem.

Pzdr Kuleczka

Ślimaki w natarciu
Hortensje na zim
Quercus (dęby)