siarczan kanamycyny

1. Data: 2004-07-05 20:59:26

Temat: siarczan kanamycyny
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mogę zdobyć siarczan kanamycyny ? Podobno można tym wyleczyć rybią
gruźlicę
no przynajmniej dr. Antychowicz tak pisze. Niestety, w aptece nie wiedzą co
jest, a lekarz rodzinny tez musi wiedzieć co przepisać.
Pozdrawiam
Sate

2. Data: 2004-07-07 09:38:34

Temat: Re: siarczan kanamycyny
Od: "agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

--
jest to antybiotyk aminoglikozydowy, ale nie przypominam sobie był dostępny
w sprzedaży

Amikacyna jest skuteczniejsza w leczeniu gruzlicy
Występuje w postaci inj Amikin 0,25/2ml i 0,5/2ml
i biodacyna 0,25 i0,5 i1g/ml

pozdrawiam Aga

3. Data: 2004-07-07 09:54:07

Od: "Miłosz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze powinienes podejsc do weterynarza... W weterynarii jest uzywana cala
masa antybiotykow, o ktorych kiedys cos czytalismy na studiach:)))
Pozdrawiam, MiloszM

Arthryl- pytanko?
Mercurius
powodzenia!