skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny

481. Data: 2002-05-11 20:19:07

Temat: Re: skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" napisał
> Jest taka reklama... Że facet wyskakuje, przez dziurę rzuconą na ścianę na
> piwo... Hmm... Mój mąż się kiedyś mnie zapytał, czy widząc taką reklamę
nie czuję
> się obrażana... Wiesz, co mu odpowiedziałam? "Ja nie biorę tego do siebie,
> wiec nie czuję się urażona, ale niestety większość kobiet jest właśnie
> dokładnie taka jak w tej reklamie".

O rany, a ja współczułam facetom, że ten gość z reklamy tak ich
ośmiesza;-)))

Małgosia

482. Data: 2002-05-11 20:26:49

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> coraz czesciej slyszy sie o napadach w bialy dzien, w tramwaju pelnym
> ludzi... pora dnia nie ma chyba specjalnego znaczenia. wrecz mam wrazenie
> (moze bledne), ze Warszawa jest najbezpieczniejsza wlasnie o 3 nad ranem.

Swego czasu mieszkałam w Riwierze i rano miałam zwyczaj sobie pobiegać. I
pewnego pięknego dnia wracałam (była 7.00 rano) przejściem podziemnym
(alternatywą był slalom między rozpędzonymi samochodami) i natknęłam się na
grupkę skinów, którzy dla zabawy zaproponowali mi zmianę fryzury na
łatwiejszą w utrzymaniu (znaczy bez włosów). Nie zrobili tego chyba tylko
dlatego, że byli zmęczeni po imprezie.

Małgosia

483. Data: 2002-05-11 21:19:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Joanna Duszczyńska zapodała:

Wdowa to
> powinna mieć rentę po mężu - z ZUSu i jeszcze drugą uzupełnajacą do
> pokrycia szeroko rozumianych potrzeb od sprawcy wypadku

Wiesz, to , co powinno być, a to co jest, to ... możemy sobie pomarzyć.
I pomodlić się do feministek ;-)), żeby wywalczyły idealną rzeczywistość.
--
Pozdrawiam:
Justyna

484. Data: 2002-05-11 21:42:37

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości

> W latach siedemdziesiaych zaczely powstawac na
> lubelszczyznie wioski dzieciece wedlug modelu "mama i podopieczni", a
> patronka tego przedsiewziecia byla sama Gierkowa, oczywiscie za pieniadze
> jakiejs fundacji zachodniej, ktora miala wlasnie taki warunek: tylko
matka,
> nie ojciec i matka.

W czasach gierkowskich to ja byłam małolatą i nie interesowałam się tym
tematem... A potem taka informacja do mnie nie dotarła...
Czy ja mam tylko takie wrażenie, czy Twoja ironią nie dotyczy tylko
personalnie mojej osoby, ale i tego pomysłu też?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

485. Data: 2002-05-11 21:48:01

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> W czasach gierkowskich to ja byłam małolatą i nie interesowałam się
> tym tematem... A potem taka informacja do mnie nie dotarła...

Informacje maja to do siebie, ze to nie one do nas, a my do nich docieramy,
jesli rzecz dziala sie dawno. Troche zainteresowania historia wspolczesna
nie zawadziloby matce nastolatkow.

> Czy ja mam tylko takie wrażenie, czy Twoja ironią nie dotyczy tylko
> personalnie mojej osoby, ale i tego pomysłu też?

Dobre masz wrazenie, dobre....

--
Ania Björk
www.sveana.com

486. Data: 2002-05-11 22:03:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche zainteresowania historia wspolczesna
> nie zawadziloby matce nastolatkow.

Hmm... trochę to pojęcie względne... Ale masz racje... Tylko, ze ja IMO
trochę mam... ;-)

> Dobre masz wrażenie, dobre....

Czyżbyśmy miały na ten temat takie samo zdanie? :-)

487. Data: 2002-05-11 22:11:19

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Czyżbyśmy miały na ten temat takie samo zdanie? :-)

Na temat idiotyzmu pomyslu wiosek dzieciecych z domami dziecka zawiadywanymi
wylacznie przez kobiety, bo tak zyczy sobie statut jakiejs fundacji? Tak, to
glupota nieograniczona.

488. Data: 2002-05-11 22:58:13

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I faktycznie ta impreza była TAK ważną sprawą, że zapomniałaś o
czekających
> na Ciebie rodzicach?

Ja nawet nie zapomniałam. W ogóle nie myślałam. To była Miłość mojego życia
(co z tego, że jedna z pieciu tamtego roku) i ważne było tylko to, ze mogę
sobie z Nim postać i pogapić się w kałużę, a kiedy musnął moją rękę
(przypadkiem, bo chciał tylko sprawdzić, która godzina), to w ogóle
odleciałam i przez dwie minuty miałam obraz telewizyjny po zakończeniu
programu przed oczami.
Kiedy wróciłam do domu, dostałam szlaban na tydzień albo na miesiąc i tyle
mnie to obeszło, co wspomniany program TV.
I przyznaję się bez bicia, że nie miałam pojęcia, co czuła moja mama i w
ogóle się nad tym nie zastanawiałam i nie rozumiałam. Olśniło mnie dopiero
na studiach.
A w ogóle to byłam bardzo grzeczną dziewczynką.

wiele ograniczen standardowo nakladanych na

Chodzi tylko i wyłącznie o
> bezpieczeństwo dziecka. Zresztą nie tylko dziecka, bo przecież martwimy
się
> także o dorosłą osobę (męża, mamę itp.), gdy nie wraca o obiecanej porze i
> nie daje znaku życia.

Martwimy się, pewnie, ale dorosły nie musi być na 22 w domu. Tylko
zawiadamia, o której będzie, albo zadzwoni.
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, to oczywiście nie jestem za tym, żeby dzieci
sobie wracały o której chcą. Ale ja na przykład chodziłam na zajęcia
taneczne, które kończyły się o 22.30. Ile się musiałam natłumaczyć mojej
mamie, że bezpieczniej dla mnie jest, kiedy wracam później, ale z tłumem -
niż wcześniej, ale sama.
Podobnie jest z imprezami.

Małgosia

489. Data: 2002-05-11 23:18:09

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Ania Björk (sveana) <a...@s...com>,
odpisuję zatem co następuje:

| I ty chcesz tu pelnic role wszechwiedzacej westalki? Pozal sie
Boze, mozna
> [...]
pieniadze
| jakiejs fundacji zachodniej, ktora miala wlasnie taki warunek:

Konkretniej - chyba chodzi o miejscowość Biłgoraj, lubelskie jak
napisałaś.
Z tego, co mi wiadomo, ale bodajże nikt nie jest nieomylny :-)

Pozdrawiam,
didziak :-))))

490. Data: 2002-05-12 09:33:08

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

didziak wrote:

> Konkretniej - chyba chodzi o miejscowość Biłgoraj, lubelskie jak
> napisałaś.
> Z tego, co mi wiadomo, ale bodajże nikt nie jest nieomylny :-)

Tak! To chodzi o te miejscowosc! No i prosze (to do Joanny D.): Dawida wtedy
jeszcze na swiecie nie bylo, a wie o co chodzi i nawet nazwe miejscowosci
zna, a ty malolata bylas i nie wiesz.....
--
Ania Björk
www.sveana.com
"Gdyby istnialo cos takiego jak przypadek, to mogloby sie okazac, ze
Boga nie ma... Przypadkiem zreszta!"

[GDZIE] Dom Opieki dla starszej osoby : woj pomorskie
miłe chwile
[Profet] 'Rozmowy w toku'
Jubiler w Warszawie?
rozpad zwiazku