skrócona szyjka macicy - końcówka 7 miesiąca ciąży

1. Data: 2006-11-21 16:58:36

Temat: skrócona szyjka macicy - końcówka 7 miesiąca ciąży
Od: "przemek" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

właśnie Pani Doktor stwierdziła u mojej małżonki skróconą szyjkę macicy i
dała skierowanie do szpitala. Niestety ze zdenerwowania żona nie wypytała o
szczegóły. Jedziemy jeszcze dzisiaj wieczorem do szpitala, ale jestem trochę
zaniepokojony i chciałbym się wcześniej dowiedzieć co to oznacza, na ile
jest to groźne dla kobiety i dziecka, czy długo poleży w szpitalu itp. Czy
możecie mi coś podpowiedzieć?

Zaniepokojony przyszły tata.

2. Data: 2006-11-21 18:22:03

Od: "lampka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skracajaca sie szyjka grozi prodem przedwczesnym. lekarz pewnie da
fenoterol+ispotin i lezenie plackiem!!!!jakie rzyzko niesie porod
przedwczesny-im mniejsye dziecko i wczesniejsza ciaza-wieksze ryzyko
powiklan.

bóle stawów u czterolatka
Ból stawów łokciowych
wózek