skurcze lydek

11. Data: 2003-08-26 18:00:27

Temat: Re: skurcze lydek
Od: "dziecio" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam!
> mam 15 lat wiec jeszcze energicznie sie rozwijam.ostatnio dopadaja mnie
> coraz czestsze surcze lydek.mama kazala mi brac magnez.zaczelam go zazywac
> od wczoraj.i choc biore go bardzo ktorko,to i tak powinnen mi chodz troche
> pomoc,a jest coraz gorzej!!tak wiec mam pytanie:co moze byc przyczyna tych
> skurczy w lydkach?moge dodac ze zaczely sie tak na poczatku sierpnia.moze
> jest to oznaka,ze aktualnie rosne?
> prosze o pomoc!
> pozdrawiam
> --
> [...]
Skurcze pojedynczych grup miesniowych, moga byc spowodowane ich
zwiekszonym wysilkiem - moze po prostu z racji wakacji sie ruszasz wiecej
niz w ciagu roku (siatkowka, te sprawy..) i mniej jesz (dieta, duzo slonca).
Jak nie pomoga Ci zabiegi przywracania rownowagi Ca-Mg (u mnie rodzinne
to mozesz sprobowac mniej solic (mniej jonow sodu) a jak i to nie pomoze to
mozna przyjmowac potas (pomidorki). I lepiej poczytac o dietach, niz lykac
piguly
(chociasz to nie zawsze akurat ;-D)

pozdrawiam dzi