śladowy cukier i mąka z pełnego przemiału

1. Data: 2003-03-17 11:59:32

Temat: śladowy cukier i mąka z pełnego przemiału
Od: "Wiosna" <prywatny.instytut.edukacji@niespamujta_prosze.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu zadałam na grupie poniższe pytanie i nie dostałam żadnej
odpowiedzi. Być może nikt jej nie zna...Ale spróbuję jeszcze raz, ponieważ
bardzo mnie nurtuje to pytanie.

Acha i dzięki za ewentualne odpowiedzi.

Mam pytanie odnośnie cukru w diecie MM. Zauważyłam , iż niektórzy bardzo
zwracają uwagę nawet na śladową ilość cukru w przyprawach. Czy to naprawdę
ma znaczenie? Czy ktoś zechciałby mi wytłumaczyć?

I jeszcze jedno pytanko: Czy ktoś wie, gdzie w Warszawie mogłabym kupić mąkę
z pełnego przemiału? Czy mąka razowa to to samo?

Pozdrawiam,
Wiosna

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

2. Data: 2003-03-19 19:48:00

Temat: Re: śladowy cukier i mąka z pełnego przemiału
Od: "iza" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiosna":

> [...]
naprawdę
> ma znaczenie? Czy ktoś zechciałby mi wytłumaczyć?

W przyprawach typu keczup, vegeta?
Jesli sa to sladowe ilosci to, zwazywszy na fakt, ze mowa o
przyprawach, ktorych uzywamy w ilosciach "przyprawowych", to nie
widze powodu, zeby sobie glowe tym zawracac. Porownaj ilosci cukru w
jednej niewinnej kromce chleba, nawet najbardziej razowego, czy lyzce
muesli z ilosciami zawartymi w lyzeczce keczupu.
Niektorzy wciaz rozumuja, ze cukier to tylko ten bialy w cukiernicy
:-)))))))
(Niedawno pewien starszy pan na wiesc, ze cierpi na potezna cukrzyce,
byl rzekl z oburzeniem: "jak to?! przeciez ja nie slodze herbaty od
lat!!!")

pozdrawiam,
Iza

PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!