ślimaki, ratunku!

21. Data: 2010-06-11 08:51:51

Temat: Re: ślimaki, ratunku!
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:huss9j$3p6$1@inews.gazeta.pl...

> Finger wie, że przeskrobuje, więc nie ucieka, tylko stoi jak cielak z
> zawstydzoną miną, kiedy odbieram trofeum. Najgorzej (dla mnie), gdy nosi
> kreta w zaawansowanym stanie rozkładu, tu się przydają gumowe rękawiczki
> do zabrania tego rarytasu. Próbuje też, chyba bezskutecznie, polować na
> jaszczurki i węże (mamy zaskrońce, zwinki i padalce. I ropuchy, tych psy
> nie ruszają.)

> Pewnie wszystkie przyszły do nas.
> --
> B.

W ogóle, jak tak podczytuję, to jakieś kłębiące się bogactwo gatunków tam
macie.... Normalnie aż "zazdraszczam".
A już drozdów sprytnie rozłupujących ślimaki chyba najbardziej.

Może te ślimaki, to po prostu świeża dostawa karmy dla tego całego
latająco-tuptająco-kopiącego-pełzającego kolorowego tałatajstwa?

MK

22. Data: 2010-06-11 13:38:49

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> W ogóle, jak tak podczytuję, to jakieś kłębiące się bogactwo gatunków
> tam macie.... Normalnie aż "zazdraszczam".
> A już drozdów sprytnie rozłupujących ślimaki chyba najbardziej.

Od świtu słychać łup, łup, łup.
Spokój, las, ogród niewylizany, to i przychodzą stwory.
--
B.

palma do ogrodu
Rzodkiewka