śliwki

1. Data: 2004-08-22 18:20:56

Temat: śliwki
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam trochę śliwek. Nie wiem co znimi zrobić. Można ciasto, ale próbuję
zrzucić kilka kilogramów, więc ciasto odpada. Macie może jakiś pomysł? Będę
bardzo wdzięczna :)

Kitty (Gliwice)

--
"Nie ma gorszych słów
Od zostańmy przyjaciółmi

2. Data: 2004-08-23 06:16:02

Temat: Re: śliwki
Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:
> Dostałam trochę śliwek. Nie wiem co znimi zrobić.

Śliwowice, śliwowice zrób i nas zaproś na degustacje ;-P

--
ryhoo
r...@p...spam

3. Data: 2004-08-23 10:46:31

Od: "Trapez" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam trochę śliwek. Nie wiem co znimi zrobić. Można ciasto, ale próbuję
> zrzucić kilka kilogramów, więc ciasto odpada. Macie może jakiś pomysł? Będę
> bardzo wdzięczna :)

Najzdrowiej i najwygodniej to zjeść je na surowo.

Pozdrawiam
Trapez

4. Data: 2004-08-23 10:57:32

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty napisał(a):

> Dostałam trochę śliwek. Nie wiem co znimi zrobić. Można ciasto, ale próbuję
> zrzucić kilka kilogramów, więc ciasto odpada. Macie może jakiś pomysł? Będę
> bardzo wdzięczna :)

Proponuję zapytać raczej na pl.rec.kuchnia. Oni się w takich rzeczach
lubują.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

5. Data: 2004-08-23 11:03:08

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Trapez pisze:

> Najzdrowiej i najwygodniej to zjeść je na surowo.
A tam. Optymalni by Cię zjedli za to. Najzdrowiej dla optymalnych to
w postaci boczku zapiekanego ze śliwkami. Gdzieś widziałem przepis...
;-)

6. Data: 2004-08-23 11:19:51

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o kalorie, to najlepiej na surowo. Mają ujemny bilans
energetyczny. A jak nie na surowo, to powidła.

Sliwki oczyścić z pestek i powoli ogrzewać. Rozgotować we własnym soku i
zagęścić, aby wagowo zredukować do połowy

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

7. Data: 2004-08-23 17:04:40

Od: "$:m:l" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2004 13:19:51 +0200, Kyllyan
<m...@w...pl.invalid> napisał:

> Jeśli chodzi o kalorie, to najlepiej na surowo. Mają ujemny bilans
> energetyczny. A jak nie na surowo, to powidła.

Co to znaczy ujemny bilans energetyczny jesli chodzi o pojedynczy produkt?

--
$|M|L[east$herba$bitbox$produ$beatnuts]
*Dr Kwasniewski uratuje polski hip-hop*

8. Data: 2004-08-23 18:44:16

Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:
> Dostałam trochę śliwek. Nie wiem co znimi zrobić. Można ciasto, ale
> próbuję zrzucić kilka kilogramów, więc ciasto odpada. Macie może
> jakiś pomysł? Będę bardzo wdzięczna :)

Zrobiłam ciasto i poczęstowałam znajomym :)
Dziękuję wszystkim za propozycje.
Kitty (Gliwice)

9. Data: 2004-08-24 08:36:12

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy ujemny bilans energetyczny jesli chodzi o pojedynczy
produkt
Ano to, że więcej kalorii organizm zużywa na trawienie niż ten produkt
kalorii dostarcza.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

10. Data: 2004-08-24 08:56:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan w wiadomości news:cgeulh$k7o$1@news.onet.pl pisze:

> produkt
> Ano to, że więcej kalorii organizm zużywa na trawienie niż ten produkt
> kalorii dostarcza.

Dobre. Gdzie mozna o tym przeczytac?

--
Jan Kwasniewski posiada olbrzymia, niekwestionowana wiedze na temat Zywienia
Czlowieka. To poza dyskusja. - [grall]

Interesting
Twoj styl-ruch w jadlospisie
dietetyk