słodycze

1. Data: 2007-01-29 15:02:00

Temat: słodycze
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

przed okresem i w pierwszy dzień po nim mam taką ochotę na słodycze że
mogłabym zjeść kilo nawet po kotlecie co zrobić aby to zmienić?
Pomocy

2. Data: 2007-01-29 15:25:07

Temat: Re: słodycze
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przed okresem i w pierwszy dzień po nim mam taką ochotę na słodycze że
> mogłabym zjeść kilo nawet po kotlecie co zrobić aby to zmienić?
> Pomocy

chyba nic bo buzuja w nas hormony :)

ja w te dni moglabym jesc podobnie chipsy i zagryzac czekolada i
popijac cola ktora pijam tylko wtedy :)

kiedys probowlam lykac chrom organiczny ktory zwalcza ochote na slodkie
ale owszem nie mialam ochoty na nic jednoczesnie czujac mocne ssanie w
żołądku co bylo dosc nieprzyjemne przez co bylam jeszcze bardziej
nerwowa bo chcialam i nie chcialam :)
p.

3. Data: 2007-01-29 15:51:41

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> chyba nic bo buzuja w nas hormony :)

Kiedyś Tomek miał inny problem ale pomoc (i przyczyna) może bć taka sama;

>. Zauważ że potwierdzasz to co ja wcześniej napisałem. "...że
jeżeli ktoś lubi (lub mu się zdaje że lubi) chude mięso i chudy ser to w
posiłku będzie
za mało kalorii i będzie głodny. W efekcie rzuci się na słodycze i żadna
silna wola go nie powstrzyma

Pozdrowienia
S*

4. Data: 2007-01-29 18:31:20

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> posiłku będzie
> za mało kalorii i będzie głodny. W efekcie rzuci się na słodycze i żadna

Znowu rzucą się na mnie wszyscy jak sępy, ale nic na to nie poradzę... Na
diecie bogatotłuszczowej przechodzi ochota na słodkości już po 2-3
miesiącach (u niektórych młodych znacznie prędzej).
A jedzenie małej ilości węglowodanów znacznie zmniejsza wydzielanie
insuliny, a uczucie głodu jest nieznane organizmowi. (To nawet muszą
przyznać lekarze na grupie nie zgadzający się ze mną...-)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-01-30 09:30:47

Od: mireka <m...@o...lp> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:
> Znowu rzucą się na mnie wszyscy jak sępy, ale nic na to nie poradzę... Na
> diecie bogatotłuszczowej przechodzi ochota na słodkości już po 2-3

Jak już się rzucą, to nie napisz z rozpędu że na własnej skórze
przetestowałeś (tak jak to czynisz przy okazji każdego posta).

6. Data: 2007-01-30 10:55:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mireka" <m...@o...lp> napisał w wiadomości

> Jak już się rzucą, to nie napisz z rozpędu że na własnej skórze
> przetestowałeś (tak jak to czynisz przy okazji każdego posta).

Tak, znam to z autopsji. Uwielbiałem kiedys słodycze, uważałem nawet, że nie
mozna bez nich żyć. Żadne słodycze długo sie koło mnie nie uchowały. Dzisiaj
ich nie ruszę, ale nie dlatego, że są niezdrowe... Nie mam na nie po prostu
ochoty. Jem czasem czekoladę, szczególnie z orzechami, śliwki w czekoladzie,
ale rzadkie są to kaprysy...
To co ja ludziom polecam, sprawdziłem od lat na sobie.
I mam stycznośc z setkami mnie podobnych na codzień... Inaczej nie miałoby
to żadnego sensu.
pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-01-30 12:33:12

Od: mireka <m...@o...lp> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> Tak, znam to z autopsji. Uwielbiałem kiedys słodycze, uważałem nawet, że nie
> mozna bez nich żyć. Żadne słodycze długo sie koło mnie nie uchowały. Dzisiaj

Miałem raczej na myśli:
>przed okresem i w pierwszy dzień po nim

;)

8. Data: 2007-01-30 12:40:06

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałem raczej na myśli:

Jadłem słodycze i przed okresem, i w czasie okresu, i po okresie. (kiedyś w
szkole były - okresy - nie semestry, semestry były tylko na
uczelniach)...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

zimne rece ,stopy -uciazliwa sprawa.
zawroty głowy u dziecka