slonecznik

1. Data: 2000-06-27 06:33:34

Temat: slonecznik
Od: "kuba" <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow
Zaobserwowalem cos dziwnego, tak mi sie przynajmniej zdaje.
Otoz sloneczniki, ktore posialem wczesna wiosna maja juz ponad metr
wysokosci i zaczynaja wypuszczac kwiaty.
Zdziwienie moje wynika z tego ze kwiaty pojawily sie nie tylko na
wierzcholku slonecznika , ale rowniez na srodku lodygi w roznych miejscach.
Na jednej roslinie naliczylem 5 kwiatow.
Byc moze to nie jest zadna rewelacja i byc moze dawno juz to mieliscie w
swoich ogrodach, ale ja widze takie cos pierwszy raz, wiec powiedzcie czy to
normalne, czy tez moje sloneczniki sa sensacja w skali swiata :)))
Pozdrawiam
Kuba

2. Data: 2000-06-27 09:33:59

Temat: Re: slonecznik
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Sloneczniki tak rosna, lepiej jest zlikwidowac te boczne kwiatki i zostawic
tylko ten kwiat na gorze, wowczas urosnie duzy i bedzie mial duze ziarenka.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

3. Data: 2000-06-27 12:21:29

Temat: Odp: slonecznik
Od: "Adam" <n...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

Słonecznik jest normalny.

Wysiała Pani jakąś drobnonasienną i\lub karłową odmianę (pewnie ten czarny
bez białych pasków). Może to jeszcze wcześnie na słoneczniki ale moje,
wysiane z mieszanki dla papug już zawiązują pąki. Możliwe że to przez suszę
tak wcześnie kwitną. Roślina chce przed całkowitym wyschnięciem ( i
śmiercią) wydać parę nasion. Kilka kwiatostanów na słoneczniku to nic
nadzwyczajnego.

--
Z życzeniami sukcesów w uprawie Adam Figarski

Świat Nierozłączek
www.republika.pl/adam_figarski
nierozlaczka@poczta.onet.pl>

Limba